avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 763 soluții astăzi
Forum Activitate nikkola

Activitate nikkola

"Protectia" pe care mi-o ofera ei m-a cam deranjat. Nu au de unde sa stie ei ce imi permit sau nu sa platesc si de obicei nu platesc sume nefacturate. Dvs. ati plati? Intai vine factura, apoi urmeaza plata. Daca nu platesc in termenul scadent, atunci e normal sa imi suspende abonamentul. Pe mine nu m-a intrebat nimeni la incheierea contractului daca sunt sau nu de acord cu clauza aceea (desi in contract nu exista) si sa imi dea posibilitatea sa negociez cu privire la ea sau sa o elimin. Din moment ce sunt doua parti semnatare ale unui contract ar trebui nu una sa impuna conditiile si cealalta sa se supuna.
In contract nu scrie de dreptul asta al lor de a-ti suspenda abonamentul. Probabil exista vreo anexa a contractului unde scrie asta, insa nu mi s-a comunicat lucrul asta la semnarea contractului. Vreau sa stiu si eu dintre toti utilizatorii forumului, cati citesc contractele cap-coada atunci cand isi cumpara un telefon? Nici macar nu gasesti pe site-ul lor un formular ca sa iti faci o idee despre ce contine. Si cum acolo pe loc nu ai timp sa il citesti iar ei nu au nici un interes sa te informeze, uite-asa pici in plasa si te trezesti ca ei si-au rezervat foarte multe drepturi.......iar tu, ca si consumator, trebuie sa accepti, ca sclavul pe plantatie, tot ce li se nazare fara a avea posibilitatea sa ripostezi, pentru ca iti baga sub nas contractul gata scris si pe care l-ai semnat. De ce nu lasa posibilitatea si abonatului sa-si rezerve niste drepturi? Pe mine cine ma despagubeste pentru perioada in care am ramas fara telefon si pentru minutele neconsumate care nu se mai reporteaza? Si sa va mai spun ceva daca tot ati facut comparatia cu cartile de credit............in cazul lor stii exact cat este plafonul .
Pai asta nu inteleg nici eu..... Costul meu suplimentar nu ar trebui sa ii intereseze absolut deloc. De-aia am abonament ca sa vorbesc cat am eu chef! Ca doar nu imi stabilesc ei limita. M-au lasat fara posibilitatea de a telefona desi, asa cum v-am zis mai am pana la facturare si scadenta e abia de 23 decembrie. Le-am facut o reclamatie la care ziceau ca vor raspunde in termen de sase zile insa au trecut si cele sase zile fara nici un raspuns.
Domnule kappauser, cred ca nu m-ati inteles bine........eu am zis ca ei nu au fost fair play cu mine... sa va explic mai bine situatia. Eu am platit facturile la timp si integral, insa, facand un cost suplimentar mai mare, dansii au considerat de cuviinta sa-mi suspende abonamentul. Deci ei nu-mi mai furnizeaza serviciile pe care aveau "obligatia" (ca sa va citez) sa mi le furnizeze. Repet am facturile achitate la zi !!!! Si m-am trezit ca nu mai pot telefona . Mai am destule zile pana la facturare iar ei m-au lasat fiul ploii cand de fapt ar fi trebuit sa-mi asigure serviciile despre care vorbeati dvs asa de frumos anterior!
Buna ziua!
Am si eu un necaz cu cei de la Orange si as vrea sa stiu daca am sanse sa rezolv problema fara a plati acele despagubiri pentru rezilierea inainte de termen a contractului. Am luat un telefon la oferta pentru care am convenit sa raman la ei 2 ani. Problema e ca nu ar trebui sa raman la ei in orice conditii, nu? Daca consider ca nu au fost fair play cu mine ar trebui sa pot rezilia contractul fara sa fiu obligata la plata acelor sume reprezentand contravaloarea abonamentului pana la finalul contractului. Nu inteleg de ce ar trebui sa platesc ceva de care nu mai doresc sa beneficiez. Au stipulat asta in actul aditional fara a avea posibilitatea sa negociez sau sa refuz aceasta clauza. Mi s-ar parea corect sa ceara contravaloarea telefonului la cumpararea cariua am beneficiat de un pret special in urma incheierii actului aditional si pe care vreau sa-l reziliez anticipat, nu sa ceara contravaloarea abonamentului pt. lunile ramase. Asta e echivalent cu faptul ca platesc un serviciu de care nu mai beneficiez si mi se pare aberant. Ori ca raman la ei 2 ani si ma incadrez in minutele incluse fara a face cost suplimentar, ori ca platesc abonamentul fara a mai fi abonatul lor e acelasi lucru. Nu se poate ca eu sa am numai obligatii iar ei numai beneficii! Ei chiar trebuie sa iasa mereu in castig iar "fraierul de abonat" in pierdere?