avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 684 soluții astăzi
Forum Activitate balamoock

Activitate balamoock

Buna ziua,

Sunt client cu abonament Orange de peste 5 ani. In primavara anului am fost contactat telefonic de reprezentantii Orange in urma cererii mele facute intr-un shop. Am dorit trecerea abonamentului la unul asemanator ca pret dar care sa cuprinda mai multe minute nationale. In urma acelui telefon am fost trecut la un abonament din noua oferta Orange denumit Pinguin.
In urma cu ceva vreme am dorit inchiderea acelui abonament si migrarea in alta retea. M-am prezentat la Orange shop si mi s-a zis ca in urma schimbarii telefonice a abonamentului perioada contractuala s-a prelungit pana in martie 2012 ( 2 ani ) . Neaducandu-mi aminte de cele discutate am cerut sa mi se puna la dispozitie inregistrarea. Mi s-a spus verbal ca nu pot asculta inregistrarea decat in instanta. Ulterior am depus o sesizare la care neprimind un raspuns, dupa cca 2 saptamani am sunat la serviciul clienti unde mi s-a spus ca reprezentantii legali Orange au ascultat inregistrarea prin care s-a modificat contractul si ca in ea am fost anuntat de prelungirea acestuia iar un raspuns oficial urmaza sa imi parvina, probabil prin posta.

Ce pot face pentru a rezilia contractul ? Consider comportamentul acestei companii abuziv. In primul rand ca nu mi se pune la dispozitie inregistrarea cu valoare contractuala. Apoi schimbarea de abonament s-a facut cu la aceiasi bani din oferta curenta a companiei. Prelungirea pe 2 ani chiar si agreata telefonic mi se pare cam mult pentru un client vechi, pentru ca nu am beneficiat de nimic in afara ofertei standard. Dupa ce am platit ani de zile abonamentul acestei companii, consider ca as fi indreptatit sa pot inceta amiabil acest contract. Nu in ultimul rand, nu stiu ce valoare juridica are un asa-zis contract telefonic .

Ce pot face pentru a rezilia acest contract ?