Sunt client cu abonament Orange de peste 5 ani. In primavara anului am fost contactat telefonic de reprezentantii Orange in urma cererii mele facute intr-un shop. Am dorit trecerea abonamentului la unul asemanator ca pret dar care sa cuprinda mai multe minute nationale. In urma acelui telefon am fost trecut la un abonament din noua oferta Orange denumit Pinguin.
In urma cu ceva vreme am dorit inchiderea acelui abonament si migrarea in alta retea. M-am prezentat la Orange shop si mi s-a zis ca in urma schimbarii telefonice a abonamentului perioada contractuala s-a prelungit pana in martie 2012 ( 2 ani ) . Neaducandu-mi aminte de cele discutate am cerut sa mi se puna la dispozitie inregistrarea. Mi s-a spus verbal ca nu pot asculta inregistrarea decat in instanta. Ulterior am depus o sesizare la care neprimind un raspuns, dupa cca 2 saptamani am sunat la serviciul clienti unde mi s-a spus ca reprezentantii legali Orange au ascultat inregistrarea prin care s-a modificat contractul si ca in ea am fost anuntat de prelungirea acestuia iar un raspuns oficial urmaza sa imi parvina, probabil prin posta.
Ce pot face pentru a rezilia contractul ? Consider comportamentul acestei companii abuziv. In primul rand ca nu mi se pune la dispozitie inregistrarea cu valoare contractuala. Apoi schimbarea de abonament s-a facut cu la aceiasi bani din oferta curenta a companiei. Prelungirea pe 2 ani chiar si agreata telefonic mi se pare cam mult pentru un client vechi, pentru ca nu am beneficiat de nimic in afara ofertei standard. Dupa ce am platit ani de zile abonamentul acestei companii, consider ca as fi indreptatit sa pot inceta amiabil acest contract. Nu in ultimul rand, nu stiu ce valoare juridica are un asa-zis contract telefonic .
Contractele pe o perioada determinata pot fi prelungita in conditii identice doar pe o perioada de timp mai scurta. (Contractul initial este pe doi ani, prelungirea se face pe doar un an).
In conditiile negocierii altor conditii, (aceasi bani dar mai multe minute inseamna alte conditii) fata de contractul initial, este vorba de un contract nou. Iar un contract nou se poate face iarasi tot pe 2 ani.
Comerciantul nu are nici o obligatie legala sa va mai ofere si alte avantaje pentru ca sunteti client vechi, indiferent de ce natura ar fi acestea. Poate sa o faca, dar nu este obligat.
Din pacate, sunteti obligat sa duceti contractul pana la capat.
Iar contractele in general sunt valabile si daca se incheie numai verbal.
Sunt obligati sa va puna la dispozitie inregistrarea facuta de ei in care dmv aveti o discutie in legatura cu contractul, acum ramane de vazut cum au decurs lucrurile si anume daca dmv ati acceptat prelungirea contractului ..Dmv spuneti ca nu va mai amintiti ce sa discutat in convorbirea tel , deci e posibil sa apara surprize si anume sa nu fi fost atenta in momentul cand operatoarea va solicitat prelungirea contractului iar dmv ati acceptat . Succes
~ final discuție ~
Alte discuții în legătură
Abonament orange
ABlaster
Sunt abonat la orange de 10 ani. Anul trecut mi-am reinnoit contactul pentru 2 ani, in ideea sa imi achizitionez un telefon la un pret mai bun. Dupa 4 luni, ... (vezi toată discuția)