Intr-adevar, am aceste clauze in contract, dar cand aveam ab Vodafone, semnalul retelei era maxim in aceeasi locuinta, deci este posibil sa nu fie blocul de vina?
Iar legea 161/2010 care modifica art. 84 din legea 296/2004 spune clar ca:
"Dreptul consumatorului la denuntarea sau rezilierea contractului nu poate fi Anulat sau restrans de nicio clauza contractuala sau intelegere intre parti, in cazurile prevazute de lege, aceasta fiind considerata nula de drept.
Drepturile partilor referitoare la o justa despagubire nu vor fi afectate in cazul denuntarii unilaterale."
Am si numarul sesizarii mele si raspunsul in scris din partea Orange si voi face o reclamatie la ei facand referire la aceasta lege, cat si o sesizare la Protectia Consumatorului.
Multumesc pentru raspunsuri!
Voi posta in continuare progresul cu aceasta problema.
In urma cu 1 an, mi-am portat nr. de tel. din Vodafone, in Orange odata cu incheierea unui contract de voce si unul de internet mobil pe 2 ani si achizitionarea unui telefon nou.
Dupa incheierea contractului, am observat ca in blocul in care locuiesc, semnalul retelei este foarte prost sau deloc.
Am facut si o sesizare pt semnalul prost, in urma careia am primit un raspuns deloc satisfacator prin care mi se spune ca blocul este foarte ecranat, iar pe strada locuintei, semnalul este maxim.
Intre timp a aparut legea pentru rezilierea contractelor de telefonie/cablu/internet fara taxe de reziliere inainte de termen.
Dupa o discutie cu un operator, prin care am cerut rezilierea contractului, mi s-a spus ca trebuie sa platesc contravaloarea abonamentului pe 11 luni (aprox. 1100 lei) si ca legea noua se aplica doar pentru taxele fixe de reziliere. Sau daca vreau retea in locuinta, sa achizitionez o antena speciala pt amplificarea semnalului.
Intrebarea mea este: Exista o modalitate de a inceta contractul cu Orange fara sa platesc contravaloarea abonamentului pe lunile ramase? (sunt persoana fizica)
Sau daca nu imi mai permit sa platesc abonamentul, ce se intampla?