avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 691 soluții astăzi
Forum Activitate adrian_m

Activitate adrian_m

Va multumesc pentru raspunsuri.

Multumesc si pentru sugestia de a modifica clauza respectiva, adaugand si dreptul proprietarului de a rezilia contractul.

Cat despre re-inregistrarea contractului prelungit, sunt mai degraba curios de procedura - atat timp cat nu am un alt document decat copia contractului deja inregistrata si declaratia mea ca acel contract se prelungeste. Ma tem ca modalitatea de re-inregistrare depinde de ce functionar e de serviciu in ziua respectiva la ghiseu.
Buna ziua,

Sunt proprietarul unui apartament pe care l-am inchiriat unei societati comerciale pentru utilizare ca apartament de serviciu. Si eu, si chiriasul (societatea) dorim incheierea unui nou contract de inchiriere dupa expirarea celui actual.

Noul contract care mi s-a oferit de catre chirias contine urmatoarea clauza:

"Prezentul contract se incheie pe o perioada de 3 (trei) luni cu mentiunea prelungirii tacite pe termene de cate 3 (trei ) luni daca nu este denuntat de catre chirias cu un preaviz de 30 zile."

Este aceasta clauza valida? Exista "prelungire tacita" a unui contract?

Intreb aceasta in vederea inregistrarii contractului la Adm. Financiara - termenul de inchiriere este pe primele 3 luni, asa ca mi se va calcula un impozit pe venit corespunzator sumei primite pentru aceasta perioada. In cazul in care chiriasul nu denunta contractul la sfarsitul perioadei, acesta va trebui re-inregistrat - cum se face acest lucru atat timp cat nu exista un document care sa ateste acest lucru?

O varianta mai simpla si mai logica mi s-ar parea incheierea unui act aditional la expirarea celor trei luni, care sa fie inregistrat la Adm. Fin.

Apreciez orice ajutor din partea Dvs. (cu atat mai mult cu cat nu-mi doresc sa fac trimestrial cate o vizita la Cadastru pentru extras de C.F.)

Va multumesc,
Adrian