S-a emis si a 2 a factura si am atasato pe mail clientului nu am trimiso, mentionez ca factura am emiso la o zi dupa ce clientul a primit coletul.
Am rugat clientul sa faca plata facturii prin varsamant bancar si apoi sa confirme telefonic....., dar acest lucru nu s-a intamplat.
La cateva zile imi trimite un mail in care zice : " Momentan nu sunt in tara..,, produsele respective au fost comandate pentru un prieten, eu decat am preluat, semnat, platit coletul....., coletul nu s-a verificat / desigilat la primire.., deci eu personal nu stiu ce se afla exact in acel colet, coletul a fost predat prietenului meu, in cca. 2 ore eu a trebuit sa plec din tara.., de aici nu am cum sa iau legatura cu persoana respectiva..,, asteptati sa ajung in tara si vedem atunci cum rezolvam aceasta problema ,,
Eu chiar cred ca omul nu vrea sa plateasca....
Trimitem si factura la el.., dar daca refuza plata ???
Eu lucrez la o firma mica ( magazin online) din Bucuresti si a trebuit sa trimit catre un client 2 produse, mai exact doua difuzoare bass auto.
Pe factura proforma care a fost trimisa pe mailul clientului era totul ok., adica pretul corect, datele firmei, datele clientului etc
Din greseala mea s-a eliberat factura care insotea coletul care continea cele doua produse, factura am facuto decat pentru un singur produs. :(((
Greseala aceasta am sesizato dupa ce coletul a ajuns la client si rambursul la noi.
Eu trebuie sa recunosc ca nu sunt o persoana foarte descurcareata....si din aceasta cauza nu stiu cum sa fac sa recuperez si restul de bani de la client.
Am incercat sa iau legatura cu clientul atat telefonic cat si prin email, dar nu am primit vreun raspuns.
Cei de la firma unde lucrez nu au tragere de inima sa ma ajute in vreun fel.
Nimeni de la firma nu ma place pentru ca eu sunt o persoana mai retrasa, mai tacuta, iar seful meu a zis 2 chestii : pui banii de la tine din salariu, sau ai sa zbori din firma cat de curand.
Pe cai legale cum as putea sa recuperez al - 2 - lea produs sau banii ?