avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 585 soluții astăzi

Marți, 11 februarie, are loc evenimentul: Negocierea colectivă - Alegerea reprezentanților angajaților și provocările practice. Participă →

Forum Discuţii juridice Probleme juridice în afaceri - ... AJUTOR !!!!
Discuție deschisă în Probleme juridice în afaceri - contracte între profesionişti

AJUTOR !!!!

Buna ziua la toata lumea,

Eu lucrez la o firma mica ( magazin online) din Bucuresti si a trebuit sa trimit catre un client 2 produse, mai exact doua difuzoare bass auto.
Pe factura proforma care a fost trimisa pe mailul clientului era totul ok., adica pretul corect, datele firmei, datele clientului etc
Din greseala mea s-a eliberat factura care insotea coletul care continea cele doua produse, factura am facuto decat pentru un singur produs. :(((
Greseala aceasta am sesizato dupa ce coletul a ajuns la client si rambursul la noi.

Eu trebuie sa recunosc ca nu sunt o persoana foarte descurcareata....si din aceasta cauza nu stiu cum sa fac sa recuperez si restul de bani de la client.
Am incercat sa iau legatura cu clientul atat telefonic cat si prin email, dar nu am primit vreun raspuns.
Cei de la firma unde lucrez nu au tragere de inima sa ma ajute in vreun fel.
Nimeni de la firma nu ma place pentru ca eu sunt o persoana mai retrasa, mai tacuta, iar seful meu a zis 2 chestii : pui banii de la tine din salariu, sau ai sa zbori din firma cat de curand.

Pe cai legale cum as putea sa recuperez al - 2 - lea produs sau banii ?

Va rog frumos sa ma ajutati, indrumati....!!!

Va multumesc,
Cel mai recent răspuns: EuMihai , utilizator 12:03, 14 Decembrie 2010
emite inca o factura si ptr cel de-al doilea produs si trimite-o catre client. cele 2 facturi impreuna cu dovada livrarii bunurilor ar trebui sa iti fie suficient ptr a recupera banii in instanta.

Insa recuperarea banilor o poate face numai firma si nu tu.
S-a emis si a 2 a factura si am atasato pe mail clientului nu am trimiso, mentionez ca factura am emiso la o zi dupa ce clientul a primit coletul.
Am rugat clientul sa faca plata facturii prin varsamant bancar si apoi sa confirme telefonic....., dar acest lucru nu s-a intamplat.

La cateva zile imi trimite un mail in care zice : " Momentan nu sunt in tara..,, produsele respective au fost comandate pentru un prieten, eu decat am preluat, semnat, platit coletul....., coletul nu s-a verificat / desigilat la primire.., deci eu personal nu stiu ce se afla exact in acel colet, coletul a fost predat prietenului meu, in cca. 2 ore eu a trebuit sa plec din tara.., de aici nu am cum sa iau legatura cu persoana respectiva..,, asteptati sa ajung in tara si vedem atunci cum rezolvam aceasta problema ,,

Eu chiar cred ca omul nu vrea sa plateasca....

Trimitem si factura la el.., dar daca refuza plata ???

Astept si alte indrumari...

Multumesc...

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Comert on line Daniela Cioroianu Daniela Cioroianu Cum se poate inregistra in contabilitate un produs vandut on line,trimis prin curier sau serviciu de curierat? Produsul sa il expediez cu o factura proforma ... (vezi toată discuția)
Pot refuza plata celui de-al doilea produs? Ionu30 Ionu30 Buna ziua ., Acum ceva timp am facut comanda la 2 produse( identice) de la un magazin online. Cei de firma respectiva mi'au pus pe mail o ... (vezi toată discuția)
Valoare ramburs colet < valoarea facturii emise. ce obligatii imi creeaza aceasta situatie? Lor3na4u Lor3na4u Buna ziua! In urma cu o luna si jumatate am facut o comanda online la 2 produse, am primit factura pe mail si urma sa imi fie livrat coletul in valoare de 600 ... (vezi toată discuția)