avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 643 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... Valoare ramburs colet < valoarea facturii emise. Ce ...
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

Valoare ramburs colet < valoarea facturii emise. Ce obligatii imi creeaza aceasta situatie?

Buna ziua! In urma cu o luna si jumatate am facut o comanda online la 2 produse, am primit factura pe mail si urma sa imi fie livrat coletul in valoare de 600 de lei conform facturii in format electronic. In ziua livrarii, curierul imi cere suma de 300 de lei, am specificat ca eu trebuie sa platesc 600 de lei, acesta a sunat la firma de curierat, de acolo i s-a spus ca nu poate emite chitanta pe o alta suma decat cea care a fost declarata ca si ramburs. Acesta mi-a incasat cei 300 de lei declarati de catre firma care mi-a trimis coletul, am ridicat coletul cu un semn de intrebare, gandindu-ma ca probabil au livrat doar unul dintre produsele comandate, desi la deschidere am constatat ca sunt ambele in colet. Acum, la o luna si jumatate primesc un mail, prin care acestia ma instiinteaza ca vor apela la firma de recuperare deoarece nu am achitat contravaloarea facturii si mi-au adaugat chiar si 20 de lei cheltuieli de somatie. Eu inteleg ca o eroare s-a produs la ei, ambaland ambele colete pe un singur AWB dar au declarat doar valoarea unui singur produs. Daca 1 leu declarau, curierul mi-a spus ca atat imi putea incasa, 1 leu, nu 600 de lei. Ce pot sa fac in acest caz si daca imi creeaza aceasta situatie vreo obligatie? Ceea ce m-a suparat f tare este faptul ca desi am achitat mai putin pt acel colet din vina lor, nu ca m-as fi sustras eu de la plata, mi se pare culmea tupeului sa ma ameninte cu firma de recuperari. Imi cer scuze daca nu am incadrat intrebarea in categoria corespunzatoare. Va multumesc anticipat si va doresc o zi cat mai frumoasa!!!
Ultima modificare: Vineri, 24 Aprilie 2015
Lor3na4u, utilizator
Cel mai recent răspuns: dan difuzoare , utilizator 10:33, 16 Aprilie 2020
Daca nu ati fi achitat valoarea rambursului, nu v-ar fi lasat coletul.

Daca ajungeti la judecata , veti fi obligat la plata.
Asa ca as plati si m-as plange protectiei consumatorului.

Faceti-le intai un mail cu toate cele intamplate din care sa rezulte la final ca nu sunteti dispus sa platiti suplimentar pt greseala lor.
Bună ziua,
În cazul unei livrări cu ramburs eronat, aveți obligația să plătiți diferența. Faptul că dintr-o eroare vi s-au încasat mai puțini bani nu vă exonerează de plată.

În mod normal, era datoria dumneavoastră să-i contactați și să le transmiteți că v-au trimis ramburs eronat. Și apoi să stabiliți cum procedați pentru a efectua plata.

Faptul că după o lună și jumătate încă nu ați făcut acest demers, așteptând să vedeți dacă rămâne așa, nu este un semn de bună credință. Nu este târziu să îndreptați lucrurile și să faceți ceea ce este corect.

L.E. Acum am observat că discuția este din 2015 .... :)
Ultima modificare: Joi, 16 Aprilie 2020
dan difuzoare, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Colet pierdut de firma de curierat, cum imi pot recupera banii? Nyykk Nyykk Buna ziua, Acum 2 saptamani am vandut prin intermediul unui site de anunturi un produs cu plata transportului la destinatar si ramburs valoare produs 435 ... (vezi toată discuția)
Din greșeală, am trimis unui client un produs gratuit (am omis să trecem pe awb valoarea rambursului) dar el pretinde că a plătit curierului expediția. cum ne putem recupera banii? cosmin_adrian cosmin_adrian Buna ziua, Noi operam un magazin online in Cadrul Emag (suntem parteneri) si avem o problema cu un client caruia i-am trimis un produs gratuit omitand sa ... (vezi toată discuția)
Comert la distanta Vulturudac Vulturudac Buna ziua,am comandat telefonic un produs electronic la un site din alta localitate decat cea in care locuiesc.Am primit confimarea comenzii la scurt timp prin ... (vezi toată discuția)