Am comandat un produs in valoare de 800 de lei, achitat online, de pe eMAG, vandut de un seller(magazin) international. Am plasat comanda in data de 10.11.2023, iar pe data de 20 Noiembrie am primit de la operatorii eMAG un link cu urmarirea coletului. Dupa care a fost o problema cu adresa de mea livrare, cu specificatia ca este incorecta si mi s-a transmis ca trebuie sa ridic produsul de la depozitul ce se afla la adresa mentionata in link-ul trimis de ei.
In acest link, cu nr de awb trimis de ei, nu mentioneaza o firma de curierat romaneasca, ci apare ca e livrat de o firma franceza, fara nr de contact, sediu/depozit oriunde in Romania. Iar adresa la care, aparent se afla coletul meu, este de la un Parc Logistic din Cluj-Napoca, unde se afla o singura firma de curierat, mai exact DPD Curier. Cu toate aceste minime informatii pe care le-am primit, am fost la adresa, la aceasta firma de curierat, nu au gasit coletul dupa nr de awb trimis de eMAG si nici dupa nr de telefon pe care am plasat comanda. Am sunat si la Bucuresti, la aceasta firma de curierat si mi s-a transmis clar ca acest awb este inexistent si ei nu se ocupa de livrarea coletului meu.
Am transmis acest lucru de n ori la eMAG, cerandu-le sa ia legatura cu seller-ul si sa ofere informatiile corecte si complete legat locatia coletului meu. Insa, primesc acelasi raspuns mereu si mereu, atat pe e-mail, cat si pe chat-ul lor, fara o rezolvare.
Nu stiu unde se afla coletul, nu mi se transmite clar la ce firma de curierat se afla si un nr de awb valid. eMAG-ul se ocupa de transmiterea informatiilor pentru comenzile internationale si nu ma ajuta in gasirea coletului achitat. Nu mai stiu ce sa fac.
Cum ma sfatuiti sa procedez?
Cel mai recent răspuns:
ancabotan , utilizator
20:43, 4 Decembrie 2023