Bună.
Am plasat o comanda prin dpd cu opțiunea de livrare la un automat dintr o anumita zona si am primit mail în 26.05 ca în acea zi se va livra coletul. În mail apărea nr comenzii și încă un cod. Exact în aceeași zi, înainte de încheierea programului, am fost sa ridic comanda, dar codul era invalid.
Am fost din nou în 27.05, aceeași problema. La nr de tel nu a răspuns nimeni.
Am trimis un mail reclamație, fiind vineri și urmând weekend ul și am zis sa aștept pana luni sa încerc iar.
In weekend am verificat și urmărirea coletului, ca am zis ca poate mailul e greșit sau ceva și când colo, coletul nici măcar nu mi l au livrat. Era în depozit, în alta zona spre ieșire din oraș și eu nu aveam posibilitatea sa ajung pana acolo, de aceea am optat pt livrarea într o alta zona în centru.
In 30.05, luni, abia atunci am primit un sms în care îmi scrie codul real și ca, coletul de afla la adresa corecta, iar neavând posibilitatea sa merg atunci, m am dus în 31.05, marți. Când am vrut sa îl ridic, cod invalid. Am întrat iar pe site sa verific ce s a mai întâmplat iar și am observat ca ei de fapt mi au returnat coletul expeditorului.
Comanda era plătită ramburs online.
M am deplasat de 3 ori degeaba ca să nu găsesc coletul unde am cerut și sa mi l si returneze.
Ce pot sa fac? Chiar atâta bătaie de joc sa fie?
Refuz colet
amorytza
Buna ziua,apelez la dvs cu o nelamurire.Am plasat o comanda online pentru un produs,nu am primit mail de confirmare,doar un apel telefonic prin care am fost ... (vezi toată discuția)