Multumesc pentru indrumari si imi cer scuze in legatura cu expunerea firmei in cauza.
Intrebarea mea este daca problema mea se poate rezolva cu cei de la firma de telefonie sau cu cei de la firma de cesiune ? Cei de la firma de telefonie au tendinta de a ma pasa firmei de cesiune retragandu-se intr-un mod elegant si motivand ca aceasta problema ii depaseste.
Buna ziua
Problema mea consta in impunerea de catre o firma de creante care a preluat rezilierea contractului meu cu o firma de telefonie mobila , de a achita suma de 1500 Ron.
Eu am fost abonat al firmei timp de 4 ani , dupa expirarea primului abonament prelungindu-mi contractul pe o perioada de inca 2 ani. Pe parcursul prelungirii abonamentului dupa o perioada de aproximativ 6 luni am ramas in imposibilitatea de achitare temporara a acestuia , urmand ca dupa o perioada sa imi revin financiar si sa achit suma restanta.
Prelungirea contractului s-a realizat in data de 14.10.2009 , plata lunara a abonamentului s-a efectuat pana in luna ianuarie apoi nu am mai reusit sa achit abonamentul.
In acest timp deoarece ma mutasem nu am reusit sa intru in posesia tuturor facturilor trimise la adresa de corespondenta. Dansii sustin ca pe data de 9.03.2010 am primit o prima instintare cu privire la rezilierea contractului , iar cea de-a doua pe data de 30.03.2010. Eu nu am intrat in posesia acestor instintari si mai mult decat atata pe data de 23.05.2010 am solicitat telefonic situatia abonamentului meu comunicandu-mi-se telefonic ca am de achitat suma de 300 de Ron fara a exista penalizari si fara a exista probleme de reactivare a abonamentului pe perioada contractata.
Ulterior pe data de 11.01.2011 am primit o scrisoare (de asemenea nerecomandata) din partea unei firme de creanta care sustine ca a preluat dosarul din partea firmei pe data de 17.12.2010 in scrisoare stipuland ca trebuie sa achit pena pe data de 13.01.2011 suma de 1500 Ron echivalentul a 268 Ron - convorbiri, 400 Ron penalitati si 800 Ron reziliere contract.
Contactand firma de telefonie mi s-a comunicat ca desi eu doresc reactivarea abonamentului acest lucru nu mai este posibil si ca ei nu mai pot prelua dosarul de la acesta firma.
Initial mi-s-au comunicat alte sume si date , faptul ca dosarul meu a trecut pe la o firma de recuperare care nu m-a contactat, timp in care se putea solutiona dosarul cu cei de la firma de telefonie , apoi in urma altui apel prin care solicitam date cu privire la instintarile facute de dansi mi-s-a comunicat ca dosarul meu a fost dat direct spre o firma de cesionare fara a mai trece si printr-o firma de recuperare.
Intrebarile mele sunt urmatoarele : in primul rand ce ma sfatuiti sa fac , deoarece simt ca am fost pacalita si ca se profita de naivitatea oamenilor si de lipsa acestora de cunoastere a drepturilor?
Este normal sa primesti instintari scrise de reziliere a contractelor nerecomandate?
este posibil ca in urma informarii telefonice sa fiu informata ca exista posibilitatea de plata si de reluare a abonamentului in orice moment pe parcursul contractului si ca nu exista penalitati apoi sa fie cesionat dosarul/
Se poate ca o firma sa cesioneze un contract fara a exista in realabil o trecere a acestuia printr-o firma de recuperare?
Astept raspunsul dumneavoastra.
Va rog , orice sfat sau informatie imi este foarte utila.