Buna ziua,am o problema cu care nu m-am mai intalnit pana acum si sper sa primesc niste sfaturi utile pe acest forum.
Mai exact acum o saptamana(25.11.2012) am oprit la o banca din Bucuresti parcand masina pe o strada adiacenta strazii principale.La plecare dadeam foarte incet cu spatele pt a iesi in strada principala,eram atent la masinile care circulau pe str principala cand un barbat a traversat in fuga de pe un trotuar pe altul,fiind atent la un tramvai care ajungea in statie si l-am lovit,sau mai bine zis m-a lovit el pe mine,lovind masina in colt.A cazut jos,m-am dat jos,l-am intrebat daca il doare ceva,daca chem salvarea politia.A spus ca NU,era intr-o stare de soc,se scutura pe geaca(asta a durat 30 sec).In acest timp au venit si niste rromi care au inceput sa faca scandal(specific lor) sa spuna sa chem politia ca omor oamenii pe strada si asa mai departe.Vazand ca situatia ia amploare si mai ales ca vroiau si alte masini sa intre pe acea strada si nu puteau din cauza masinii mele,am plecat.Tin sa mentionez ca masina avea o viteza foarte foarte mica la deplasarea in mansalier si ca nu are nici o urma de lovitura.
Astazi am fost citat sa ma prezint la DGPM buc in calitate de detinator auto in cauza privind parte (asta scrie in citatie) si mai scrie dosar penal nr 581....
Va rog sa-mi spune-ti care este procedura si ce trebuie facut in aceasta situatie nefericita in care am ajuns,Multumesc
Buna ziua, ma numesc Valentin si am o problema cu firma de asigurari EUROINS.
In luna martie a anului 2010 am incheiat un contract de asigurare casco cu firma Euroins ,contract cu numarul de inregistrare CA 0067660,pana in prezent am platit toate ratele aferente iar in ziua de 06.01.2011 (daca tin bine minte) am mers la sediul lor din Pipera str Dimitrie Pompeiu 10A pt constatarea unei daune.Acolo am completat actele necesare unei constatari si am mers impreuna cu domnul ALEXANDRU,seful departamentului de constatari (asa am inteles) pt a face poze masinii.Precizez ca sunt posesorul unui autovehicul Toyota Celica an de fabricatie 2000 ,capacitate cilindrica 1794cmc, iar daunele erau: pabriz crapat,proiector ceata dreapta fata crapat,spoiler fata zgariat,capota zgariata.Domnul inspector mi-a facut actele necesare apoi pe procesul verbal de constatare cu care trebuia sa merg in service impreuna cu masina mi-a scris "CALCULABIL INAX" si mi-a explicat domnul ca masina fiind mai veche de 8 ani scrie in contract ca nu pot merge cu masina in service si ca imi vor calcula ei o suma de bani si mi-o vor da pt a-mi repara singur masina.Am zis ok,am intrebat cat dureaza pana ma vor anunta,mi-au zis ca maxim 3 zile si am plecat.A trecut bineinteles o saptamana si nu am fost sunat,apoi am sunat eu la sediul lor si am intrebat ce se intampla cu dosarul de daune care l-am deschis la ei,domnisoara pe nume Ana-Maria mi-a raspuns ca s-a rezolvat si sa vin sa-mi spuna suma pe care o voi primi.Am plecat in graba catre Euroins nu inainte de a suna la dumneavoastra unde i-am precizat unui domn problema mea si l-am intrebat ce se intampla in cazul in care firma de asigurare Euroins imi ofera o suma de bani mult prea mica pt reparatia masinii.Domnul mi-a spus ca nu crede ca se va intampla asta,desi eu citisem si pe internet pe forumuri multe astfel de probleme legate de acest calcul INAX pe care ti-l ofera asiguratorul ,insa daca voi avea aceasta problema sa fac o plangere la Comisia de Supraveghere a Asiguratorilor si se va face o verificare la dosar in acest sens.I-am multumit domnului pt informatii si am plecat la sediul Euroins,ajungand acolo a trebuit sa astept cateva ore dupa care am fost invitat in biroul domnului ION CONSTATIN,un domn amabil in prima faza care mi-a precizat ca s-a calculat si ca daca am buletinul la mine imi ofera suma de 1.500RON pt a-mi repara singur masina.I-am precizat domnului la fel de respectuos ca nu stiu cum a calculat dansul insa de-abia imi ajung banii de parbriz si o componenta de vopsit,dupa care mi-a spus ca imi face o bonificatie si ca imi ofera 1.800RON,i-am precizat iarasi ca este putin eu interesandu-ma la firme de piese auto iar preturile erau in jurul sumei de: PARBRIZ -1000RON PROIECTOR CEATA - 800RON (reprezentanta Toyota 1.300RON) VOPSIT SPOILER FATA + CAPOTA (vopsea alb perlat) -1.000RON.
Imediat domnul ION CONSTANTIN vazand ca nu accept si ca m-am interesat de preturi pe la service-uri si firme de piese auto s-a enervat si m-a poftit afara din biroul dansului.L-am intrebat nedumerit ce se intampla in cazul asta si mi-a zis o sa-ti explice colegul meu.A venit un alt domn care m-a luat si m-a invitat spre iesirea din sediu unde mi-a spus ca sunt 2 solutii: una sa accept banii si alta sa fac o cerere la un sef ierarhic pt o recalculare insa nu crede ca suma se va mari.Vazand astea i-am cerut ca vreau sa vorbesc iarasi cu domnul ION CONSTANTIN,am mers iarasi in biroul acestuia unde nu se mai purat atat de respectuos si i-am spus,domnule daca dumneavoastra ati calculat aceste sume,le-ati calculat pe baza unor sume date de catre o firma de piese auto sau de catre un sevice ceva,trimiteti-ma va rog dumneavoastra la un service care se incadreaza in aceasta suma si eu sunt de acord cu dumneavoastra,eu nu vreua bani in plus,vreau doar sa-mi repar masina ca de aceea am facut casco la firma Euroins nu sa platesc din buzunarul meu pagubele.Domnul mi-a dat o foaie cu service-uri si mi-a zis ,uite du-te la DAMAR AUTOSERVICE ca vorbesc eu acolo si o sa se incadreze in bani.I-am multumit si am plecat.
Acasa am sunat la domnul de la DAMAR AUTOSERVICE,i-am explicat problema,mi-a zis ca stie despre ce e vorba si sa-l sun a 2-a zis ca sa se intereseze de pise.L-am sunat a-2a zi si mi-a spus ca se incadreaza cu parbrizul si cu vopseaua insa nu gaseste proiector de ceata,pt este prea scump,gasindu-l ca si mine la 1.300RON si mi-a zis ca sa mai asptept poate gaseste unul pe la aftermarket sau pe la dezmembrari si sa-l poliseze sa-l faca ca nou (chiar asa s-a exprimat domnul).I-am spus ca eu nu accept ca piesele sa nu fie noi sau ca vopseaua sa nu fie perlata si sa nu iasa ca cea initiala si mi-a spus ca alta solutie nu are si ca nu ma poate primi in service altfel.
In aceste conditii i-am cerut o factura proforma pt a merge la domnul ION CONSTANTIN dinnou si a-i arata cat costa piesele pe care mi le cere service-ul la care m-a indrumut dansul,bineinteles ca nu am primit nici o factura si nici un raspuns.
Astept un raspuns si de la dumneavoastra la ce solutii as avea pt a-mi repara masina in conditii normale fara sa pun bani de la mine(de aceea mi-am facut casco).
Am depus si o reclamatie pe mailul celor de la Comisia de Supraveghere a Asiguratorilor,astept raspuns si de acolo