Rezumat situatie:
- cumparat sejur (cazare+demipensiune+transport);
- agentia de turism a intocmit 2 contracte(unul pentru cazare/demipensiune, altul pentru charter);
- emis facturi, achitate integral;
- emis confirmari (vouchere cazare/demipensiune/charter);
- pina la data plecarii agentia nu a emis biletele pt charter,nu a platit cazarea/demipensiune , nu a oferit alte variante si nici nu a returnat banii platiti;
- depus petitie ANPC (raspuns pozitiv +dosar inaintat la IPJ pt continuarea cercetarilor);
- depus documentatie la asigurator (agentia fiind asigurata in cazul insolvabilitatii);
- asiguratorul raspunde ca nu poate despagubi decat cazarea+demipensiunea, charterul nefacand obiectul asigurarii (nu este pachet de servicii turistice, cf. art. 1.13 din Ordinul Ministrului Turismului nr. 235/2001, decat daca este in combinatie cu cazarea/demipensiunea);
INTREBARE:
-Ce se poate face? Legea nu ar trebuie judecata si in spiritul ei, nu doar in litera ei? Ce folos o lege daca nu ii protejeaza pe cei pe care ar trebui?
Multumesc pentru raspunsuri.
Nu inlocuiesc un alt salariat. Ce se intampla dupa expirarea termenului de 24 de luni, daca angajatorul ma plateste in continuare pentru activitatea prestata in baza celui de al treilea contract de 1 an( cu 6 luni peste perioada de 24 cf legii)? Imi sunt drepturile respectate, este legal sa lucrez in baza unui CIM care ar expira cf legii? Voi putea de beneficia de drepturile cuvenite: asigurare de sanatate, perioada la vechime in munca, etc?
Sunt angajat cu CIM perioada determinata. Primul a fost pe 1 an. La incheiere mi s-a facut altul pe 6 luni, iar la incheierea lui altul pe 1 an(al treilea cu depasirea perioadei de 24 luni!). CIM sunt pentru aceeasi activitate, acelasi post. Este ultimul CIM legal si valabil? In ce situatie ma aflu? Multumesc pentru raspunsuri/clarificari.