BUNA ZIUA.
As dori sa va prezint urmatorul caz pentru care va rog sa-mi dati o rezolvare legala.
O persoana ocupa functia de admnistrator la o societate pe actiuni privata administrata in sistem unitar, in baza unui contract de administrare incheiat cu Adunarea Generala a Actionarilor conform Legii 31/1990, republicata. Anterior ocupa functia de contabil – sef in cadrul aceleiasi societati in baza unui contract individual de munca (suspendat).
As dori sa stiu incepand cu data de 01.01.2011 ce obligatii declarative si de plata are la bugetul asigurarilor sociale de stat si bugetul asigurarilor sociale de sanatate ? Dar societatea?
Dar in cazul in care, in paralel mai are un contract de munca individual cu o alta societate?
Mentionez ca pana in 2011 persoana a avut incheiat contract de asigurare cu Casa de Pensii si Casa de Sanatate cu o valoare la care a optat personal, valoare ce difera de valoarea contractului de administrare.
Multumesc!