avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1029 soluții astăzi
Forum Activitate Lionelia_402 Musina lia

Activitate Lionelia_402 Musina lia

Sa precizez suma cu care am fost prejudiciata de la fiecare scoala in parte, am precizat, dar nu am depus si precizat la fiecare parata probele , desi cand prima oara s-a suspendat am precizat si probe si suma, dar facand cerere de recuzare , ca au disparut acte din dosar si o plangere penala judecatorului pentru abuz de putere, ajuta partea adversa, dar innainte sa se de-a rezolutia mi-a explicat(si nu am inteles nimic, sa precizez temeiul de drept si de fapt, concret am solicitat si daune interese si daune morale si.incadrez juridic, nu sunt de specialitate,..se trage de timp, ce pot face?
Ma judec din 19.12.2012, este a 3 oara cand mi se suspenda cauza, chiar a 3-a oara mi s-a respins repunerea pe rol pe motiv ca nu am indeplinit prev art.155 indice 1 alin2, desi eu cred ca am depus separat cum mi s-a cerut pentru fiecare parat in parte ce mi s-a cerut, trebuia sa dau vre-o taxa?, daca da ,nu trebuia sa mi se comunice, eu nefiind de specialitate, am facut si plangere penala ptr.judecator, l-am recuzat, dar se pare ca se ajuta partea adversa.Am cerut si daune interese si daunemorale fiind in culpa, mentionez ca am iesit la pensie si inca nu am primit din culpa procesuala, decat de la 2 scoli acea majorare de 50% si foarte putin din 25%, de la aceiasi scoala, care refuza sistematic sa-mi acorde sentintele definitive si executorii, mai mentionez ca DEPUTATUL DE COVASNA este din zona unde se refuza sa fiu repusa in drepturi.Ce pot face, unde am gresit?Multumesc
Răspuns la discuția legea 9/1998
adresati-va cu o cerere Institutiei prefectului -Comisia pentru ......asa cum a-ti scris in cererea din dosar, in care explicati cazul depuneti 1ex.xerocopie dupa inreg.nr.dosarului mai susmentionat(sper ca a-ti pastrat1 ex.din actele depuse), raspunsul dat este in baza art.8 din HG 1277/17.10.2007, atentie la art.8 alin.1,2, 3 si 4 din Hotararea susmentionata, cititi cu atentie si...mai vorbim.......dupa 30 zile dupa ce primiti raspunsul comisiei, v-am copiat si HG 1277/2007-hotararea guvernului.
HOTARÂRE Nr. 1643 din 7 octombrie 2004
privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea Ordonantei Guvernului nr. 94/2004 privind reglementarea unor
masuri financiare, referitoare la masuri de finalizare a aplicarii Legii nr. 9/1998 privind acordarea de compensatii
cetatenilor români pentru bunurile trecute în proprietatea statului bulgar în urma aplicarii Tratatului dintre România si
Bulgaria, semnat la Craiova la 7 septembrie 1940, republicata
Abrogata prin
HOTARÂREA Nr. 1277 din 17 octombrie 2007
EMITENT: GUVERNUL ROMÂNIEI
PUBLICATA ÎN: MONITORUL

NORME METODOLOGICE
pentru aplicarea Ordonantei Guvernului nr. 94/2004 privind reglementarea unor masuri financiare, referitoare la masuri de
finalizare a aplicarii Legii nr. 9/1998 privind acordarea de compensatii cetatenilor români pentru bunurile trecute în
proprietatea statului bulgar în urma aplicarii Tratatului dintre România si Bulgaria, semnat la Craiova la 7 septembrie
1940, republicata

ART. 1
Departamentul pentru aplicarea Legii nr. 9/1998, denumit în continuare Departament, se constituie ca structura fara
personalitate juridica în cadrul Cancelariei Primului-Ministru.
ART. 2
(1) Departamentul este condus de catre un secretar de stat, numit prin decizie a primului-ministru, si este subordonat
sefului Cancelariei Primului-Ministru.
(2) În exercitarea atributiilor ce îi revin, secretarul de stat emite ordine si instructiuni cu caracter intern.
ART. 3
Secretarul de stat are urmatoarele atributii principale:
a) organizeaza, conduce si raspunde, potrivit legii, de întreaga activitate a Departamentului;
b) aproba prin ordin Regulamentul de organizare si functionare a Departamentului.
ART. 4
Departamentul are urmatoarele atributii principale, prevazute la art. 7 din Legea nr. 9/1998, coroborat cu art. 30 din
Ordonanta Guvernului nr. 94/2004:
a) primeste hotarârile transmise de comisiile judetene si a municipiului Bucuresti si le înregistreaza într-un registru
special deschis;
b) analizeaza hotarârile primite de la comisiile judetene si a municipiului Bucuresti si solicita avizul consultativ al
Asociatiei Române a Victimelor Represiunilor Staliniste - Sectia Cadrilater;
c) înainteaza propunerile de validare/invalidare a hotarârilor comisiilor judetene si a municipiului Bucuresti, în termenul
stabilit de lege, catre seful Cancelariei Primului-Ministru, care va dispune prin ordin;
d) analizeaza contestatiile primite de la solicitanti împotriva hotarârilor comisiilor judetene si a municipiului Bucuresti,
solicita avizul consultativ al Asociatiei Române a Victimelor Represiunilor Staliniste - Sectia Cadrilater si propune sefului
Cancelariei Primului-Ministru admiterea sau respingerea prin ordin a contestatiilor;
e) comunica ordinul sefului Cancelariei Primului-Ministru de invalidare a hotarârilor comisiilor judetene si a municipiului
Bucuresti; poate solicita noi acte si relatii;
f) comunica ordinele sefului Cancelariei Primului-Ministru atât solicitantilor, cât si comisiilor judetene sau a municipiului
Bucuresti;
g) propune reactualizarea despagubirilor, conform prevederilor Legii nr. 9/1998, la data emiterii ordinului de validare.
ART. 5
(1) Procedura de validare consta în verificarea conditiilor prevazute de lege referitoare la:
a) calitatea de beneficiar al Legii nr. 9/1998;
b) calitatea de mostenitor a solicitantului;
c) existenta documentelor emise de Arhivele Nationale, care atesta situatia bunurilor pentru care se solicita compensatii.
(2) În cazul neîndeplinirii conditiilor prevazute la alin. (1) Departamentul propune invalidarea hotarârilor si transmiterea lor
catre comisiile judetene si a municipiului Bucuresti.
(3) Daca se constata erori de calcul al despagubirilor, omiterea unuia sau mai multor mostenitori, aparitia de mostenitori
ca urmare a decesului beneficiarului sau depasirea plafonului maxim al despagubirilor, a municipiului Bucuresti si
rectificarea acestora în privinta mentiunilor de Departamentul propune validarea pe fond a hotarârilor comisiilor judetene
si mai sus.
ART. 6
(1) Propunerile de validare sau invalidare sunt transmise sefului Cancelariei Primului-Ministru însotite de avizul
consultativ al Asociatiei Române a Victimelor Represiunilor Staliniste - Sectia Cadrilater.
(2) Asociatia îsi desemneaza 2 reprezentanti care îsi desfasoara activitatea la sediul Departamentului.
(3) Avizul este acordat în termen de 24 de ore de la consultarea dosarului si a propunerii de validare sau invalidare,
neacordarea în termen echivalând cu avizul favorabil.
(4) Avizul consultativ nefavorabil este motivat.
ART. 7
Propunerea de validare sau invalidare transmisa sefului Cancelariei Primului-Ministru poate fi însotita de propunerea de
reactualizare a despagubirilor, daca aceasta este necesara.
ART. 8
(1) Ordinul de validare sau invalidare precizeaza existenta termenului de 30 de zile pentru depunerea contestatiilor.
(2) Prin ordinul de validare i se solicita beneficiarului ca, dupa expirarea termenului de 30 de zile, sa comunice
Departamentului numarul de cont si banca la care doreste sa i se efectueze plata.
(3) În cazul în care exista mai multi beneficiari sau mostenitori, acestia transmit, în original, procura notariala prin care
împuternicesc pe unul dintre ei sa primeasca plata, împreuna cu numarul de cont al acestuia, sau certificatul de
mostenitor împreuna cu numarul de cont al fiecarui mostenitor.
(4) Comunicarea acestor date înainte de împlinirea termenului de 30 de zile are semnificatia renuntarii la dreptul de a
formula contestatie.