Buna ziua,
Am patit ceva...ciudat ...si foarte deranjant pentru mine.
Sunt studenta la o facultate privata la ID, am platit anul trecut-2010 rata 2 a taxei pentru anul III , am fost la examene si le-am luat(ziceam eu), pe calculator...iti bagi parola sustii examentul, scrie pe calculator ce puncataj ai obtinut..gata- ziceam eu am trecut in anul IV.
In Ianuarie anul asta, ma duc sa platesc taxa, rata a treia pentru anul III- cel cu eamenele luate ziceam eu, o platesc cu penalizare..mare..aproape de trei ori mai mult..dar de este neglijenta mea platesc. Platesc si raia I pentru anul IV si ma pregats de sesiune.
Ma duc la primul examen si stupare nu ma pot loga...vorbesc cu secretara..ne agitam..suna la Bucuresti... NU sunt in baza de date cu nici un examen din semestrul II ,anul III deci nu sunt studenta in anul IV, am pierdut anul III ???
Incep drumurile la Bucuresti...intre secretariatele din Pitesti si Bucuresti..primesc raspunsuri diferite..dar niciunul multumitor.
Ideia este ca raspunzatoare pentru baza de date este o firma de IT, nu facultatea..si nu am decat sa repet anul III, sa ma bucur daca o sa reusesc sa obtin acordul sa imi echivaleze prima sesiune din anul III- care din fericire a ramas in baza de date...si despre bani..tot asa sa ma bucur daca mi se accepta sa fie considerati taxa pentru repetarea anului III. Nici o vorba de penalizarile platite..de anul meu din viata..pierdut pur si simplu...nimic...
CE pot sa fac?
Care ar fi cea mai buna solutie..unde si cui sa ma adresez...
Va multumesc, anticipat
Cumpar de obicei rovinieta pe un an.
Cea de anul trecut a expirat pe 19 ianuarie si am observat abia aseara deci in jur de 19 februarie. Mi-am cumparat alta tot pe un an.
In aceasta luna am circulat o data pe saptamana pe A1. Deci mai mult ca sigur m-au "luat " camerele video de pe A1. Probabil amenzile vor veni ceva mai tarziu.
Am pe numele meu doua masini, amandoua cu aceeasi problema.