avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 970 soluții astăzi
Forum Activitate MariusPC

Activitate MariusPC

Răspuns la discuția Produs Defect, Problema Inlocuire
Buna ziua,

Am fost azi la cei de la Altex si le-am facut o reclamatie prin care am specificat sa mi se schimbe produsul defect, cel cu care am vorbit este un nesimtit pentru ca altfel nu-i pot spune pentru modul in care a ales sa discute cu mine, in 48 ore sunt obligati sa-mi dea un raspuns, cel de acolo a spus ca-mi va transmite raspunsul pe email, din ce stiu este recomandat sa merg sa primesc in scris raspunsul la reclamatia facuta, pentru ca ei au spus ca-mi vor trimite mail.

Intrebarea mea este, cand sa fac reclamatie la OPC, dupa ce aflu raspunsul de la ei sau acuma ?

"Daca in prima jumatate de an de la data achizitionarii produsului apare o defectiune, cumparatorul nu este obligat sa demonstreze a cui e vina, se presupune automat ca problema exista in momentul vanzarii obiectului respectiv ", este adevarata aceasta afirmatie ?

Stima
Răspuns la discuția Produs Defect, Problema Inlocuire
Am reusit sa filmez masina de spalat cand face acel zgomot, intrebarea mea este cui ma adresez acuma Servicelui sau Magazinului Altex ?
Răspuns la discuția Produs Defect, Problema Inlocuire
Am nevoie de un sfat de la o persoana autorizata in domeniu sa stiu ce ar trebui sa fac pentru a mi se face dreptate, ma poate ajuta cineva ?
Răspuns la discuția Produs Defect, Problema Inlocuire
Nu mai stie nimeni ce as putea face ?
Răspuns la discuția Produs Defect, Problema Inlocuire
Robert_11 am incercat si cu camera video dar ghinionul este ca atunci cand luam camera sa filmez nu mai faceaX-(. Voi incerca in continuare cu aceasta metoda.

Gi_jane2 cand au venit cei de la service masina spala si au asteptat pana sa ajunga la stoarcere/clatire pentru ca numai atunci face acel zgomot. Masina este echilibrata, pusa la boloboc si s-au scos cele 3 suruburi din spate lucru verificat si de cei de la service spunand ca totul este in regula din acest punct de vedere.
Intrebarea mea este daca pentru ca masina sa poata fi schimbata singura sansa este numai prin cei de la service care trebuie sa constate defectul si implicit trecut in PV ?

Va multumesc pentru ajutor si sper in continuare sa fie si o alta alternativa pentru ca este stresant sa tot stau dupa masina sa o urmaresc si asta pe bani si nervi mei ca uni mi-au oferit un produs defect.
In data de 9.02.2011 am achizitionat o masina de spalat de la Altex , in urma folosiri produsului am constatat ca masina are un defect si anume in timp ce spala incepe si face urat ca si cum cineva ar lovi-o dar aceasta problema nu apare la fiecare spalare. Am fost dupa 4 zile la magazinul de unde am achizitionat masina si mi s-a spus ca ei nu ma pot ajuta si sa apelez de la cei de la Service, lucru pe care l-am facut insa la venirea celor de la Service masina s-a comportat normal, scriinduse pe PV ca se va urmari in continuare si ca lor li se pare in regula, o greseala facuta de cei de la Service este ca au trecuta data de 15.12.2011pe PV cand noi suntem in luna februarie 2011, poate fi asta un avantaj intr-un fel pentru mine?. I-am mai chemat si a 2-a oara pe cei de la service si acelasi lucru, masina s-a comportat normal.
In urma cu 2 zile am fost din noi la cei de la Altex spunandule ca nu am rezolvat problema si ca masina cumparata de la ei devine un stres, lucru care nu este normal de la un produs nou. Acestia au trimis mail la Bucuresti si am fost instintat ca ei nu ma pot ajuta pana ce-i de la service nu au constat problema (defectul).
As dori sa stiu ce pot sa fac pentru am mi se schimba produsul defect. Multumesc anticipat.

Stima