Aveti dreptate,DAR,cand suni in fiecare saptamana de 2 ori,trimiti SMS la fel pe toate nr (ma refer aici la nr meu si cel al sotiei) si mai trimiti si adrese acasa prin posta,cum se numeste asta???Nu hartuire??Si toate astea se intampla din cauza angajatilor Banc Post!
Adresa scrisa nu am facut pentru ca asigurarile au fost depuse la ei la agentie cu stampila de primire!!!In schimb am trimis mail la toate adresele care le-am gasit ale Banc Post in care am atasat toate documentele.
Astazi a fost sunata sotia de catre o angaja a Banc Post ,in speta de angajata care mi-a preluat de prima data polita si i-a comunicat ca situatia se va remedia si ca mailul (cu toate ca au fost mai multe) dat de ea s-a "pierdut" (si exact asa s-a exprimat) si cei de la biroul lor de asigurari nu au putut procesa datele.
Dar a fost rugata sotia sa plateasca totusi suma restanta ca sa nu intre la biroul de datornici si ca apoi acea suma ii va fi restituita!!!!!Binenteles ca nu o sa platesc nimic!Abia astept sa vad daca se intampla asta!
In continuare vreau sa vad si ce solutie va da ANPC-ul!!!
Oricum multumesc pentru raspunsuri!
[ nu mai postati mesaje consecutive si incercati fara atacuri la persoana]
Buna ziua,
Am urmatoarea problema si nu prea stiu cum sa-i dau de cap....
Am un credit de nevoi personale cu ipoteca la Banc Post.In fiecare an trebuie sa fac o asigurare a imobilului in favoare bancii si in fiecare an patesc acelasi lucru.Adica :fac noua polita de asigurea in continuarea celeilalte (inclusiv PAD-ul) si o depun la orice sucursala Banc Post.De obicei fac o copie pe care imi trec cei de la Banc Post "inregistrat/oprit originalul la data de...".Si in fiecare an cu toate ca depun asigurarea la ei,incep sa-mi opreasca bani din cont pentru asigurare.Daca nu las bani in cont incep cu scrisori,telefoane,SMS-uri prin care mi se aduce la cunostinta ca sunt restatnt cu nu stiu ce suma.
Binenteles prima data m-am adresat doamnei de la agentia unde am depus asigurarea si aceasta mi-a aratat ca asigurarea figureaza in sistem dar ca nu a fost "inca procesata" in centrala!
La telefoanele Banc Post -ului mi se spune ca o sa se investigheze problema,dar de la inceputul lunii februarie pana acum nu s-a facut nimic.
Am depus si la ANPC toate actele si la fel mi-au spus ca o sa investigheze si ei problema si ca o sa primesc un raspuns.Binenteles ca in aproape o luna de cand am depus sesizarea raspunsul nu a venit!
Si in anii trecuti am patit la fel dar in maxim o luna situatia s-a remediat.Acum vad ca nesimtirea persista!Probabil vor sa ma determine sa fac asigurarea la firma lor (EFG) la un pret triplu.
Intrebarea mea e ce pot face impotriva nesimtitilor astia???Eu as vrea sa ii dau in judecata pentru hartuire dar nu cunosc nici un avocat si nici nu am timp de umblat!
Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat ii multumesc anticipat!O zi buna!
Ma numesc Popescu Cristian si am un credit de consum cu ipoteca facut la Bancpost,agentia Berceni.In data de 19.01.2011 am primit un mesaj de la 1885 in care mi se aducea la cunostinta ca in data de 3.02.2011 imi va expira asigurarea imobilului ipotecat si mi se spunea sa depun in cont 147euro pentru reinoirea politei de asigurare.Intreband la banca mi s-a spus ca pot face o noua asigurare cu alta firma de asigurare agreata de Bancpost.Asa ca am ales sa fac o noua asigurare la Omniasig,asigurare care urma sa intre in vigoare in data de 3.02.2011.In data de 27.01.2011 am incheiat noua polita de asigurare cu Omniasig si pe data de 29.01.2011 am depus-o in original la agentia Berceni fara a mi se spune sa mai fac sau sa mai aduc alte acte.Trebuia doar polita de asigurare in original si chitanta de plata,pentru a fii inregistrate in baza de date si depuse la dosar.In jurul datei de 10.02.2011 am platit rata lunara in vlaoare de 381euro motiv cu care mi s-a adus la cunostinta ca trebuie sa fac si o cerere de reziliere a vechii asigurari.Mentionez ca pana in acel moment nu am fost restant cu absolut nici un leu la nici o alta banca.
Pe 25.02.2011 am primit un mesaj de la Bancpost in care mi se spune ca sunt restant cu suma de 148,37 euro.
Sunand la agentia Berceni,unde am facut creditul,mi s-a comunicat ca cei 148,37 euro restanti sunt de fapt 147 euro proveniti din vechea asigurare care s-a oprit automat din contul meu in momentul efectuarii platii ratei lunare si 1,37 euro reprezentand dobanda perceputa de Bancpost din data de 15.02.2011 pana in prezent.Azi(28.02.2011),cand va scriu aceste randuri am fost sunat si mi s-a spus ca am de plata 153 euro,deci penalizarile tot cresc....
Poate puteti sa imi explicati cu ce drept mi s-au oprit cei 147 euro pentru vechea asigurare,atata timp cat eu am facut din timp noua asigurare care a intrat in vigoare incepand cu 3.02.2011 si am facut si cererea de reziliere a vechii asigurari.
Si daca continua in ritmul asta am de gand sa ii dau in judecata...Credeti ca am sanse de castig?