Buna ziua! Revin cu povestea zilei de ieri... M-am prezentat la D.R.P.C.I.V. Bucuresti cu cererea si actele pe care le-a postat gabeea mai sus, si ii multumesc inca o data pentru sfat, si doamna de la informatii mi-a spus asa: cererea este ok, actele sunt ok, dar trebuie sa ma prezint cu acestea dupa 30 de zile de la vanzare, de fapt, in a 31-a zi. Pana atunci sunt pasibil de amenzi radar sau rovinieta, dar m-a asigurat doamna de la info ca se contesta usor cu contractul de vanzare-cumparare si certificatul fiscal; sper totusi sa nu fie cazul. Le doresc mult succes celor care sunt in aceasta situatie!
Buna ziua! Ma aflu in urmatoarea situatie si va rog sa ma ajutati: mi-am vandut masina vineri (26.09.2014) si totul a decurs normal cu o singura exceptie, nu am facut mentiunea pe certificatul de inmatriculare "instrainat catre..." ; in rest s-a intocmit contract de vanzare-cumparare, fisa de inmatriculare, am facut radierea fiscala si am si certificatul de atestare fiscala; i-am predat cumparatorului actele si cheile masinii si asta a fost. Dupa cateva ore de la vanzare am realizat ca am omis sa fac mentiunea respectiva pe certificatul de inmatriculare. L-am sunat imediat pe cumparator insa acesta, in ciuda insistentelor mele, nu a fost de acord sa fac acea mentiune pe spatele certificatului de inmatriculare; si din cate am inteles din diverse surse asta nu este deloc un lucru bun pentru ca ma pot astepta la surprize diverse de genul amenzi pentru radar sau rovinieta. Va rog sa ma sfatuiti ce sa fac in aceasta situatie pentru a ma feri de eventualele neplaceri si daca pot face cumva sa instiintez Politia Rutiera, Serviciul Inmatriculari, CNADNR, etc. despre faptul ca eu nu mai sunt proprietarul masinii (mentionez ca am copie dupa C.I. a cumparatorului). Va multumesc !
ce anume spuneti, mai exact, cu "...sau o actiune in obligatia de a face, avand in vedere faptul ca termenul de finalizare a contractului este cu mult depasit". Ce ar trerbui sa fac si ce sanse de rezolvare exista ?
Buna ziua! Acum 2 ani am incheiat un contract cu o firma de arhitectura pentru a imi intocmi dosarul cu actele necesare supraetajarii casei mele (proiect, avize la apa, gaz, curent, etc), acest contract urma sa se finalizeze odata cu eliberarea autorizatiei de construire emisa de primarie. In momentul de fata dosarul nu este complet, doamna arhitect taraganeaza foarte mult obtinerea restului de acte si nu prea mai raspunde la telefon; incep sa ma ingrijorez pentru ca am facut greseala si i-am platit toti banii (cu factura si chitanta) si ma gandesc sa dau aceasta firma in judecata. Mai mentionez ca firma respectiva s-a angajat, prin acest contract, sa rezolve totul in maxim 3 luni. Intrebarea mea este: in baza carei legi pot reclama aceaasta firma ? Va multumesc!