avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1673 soluții astăzi
Forum Activitate ContSters198147

Activitate ContSters198147

Recent am primit cateva amenintari prin telefon in care mi se aducea la cunostinta ca urmeaza sa fiu vizitat la liceu de un individ care doreste sa ma vatameze pentru simplul fapt ca as fi afirmat ca acesta este rahitic.
Acum problema este urmatoarea , directorul liceului meu a incercat sa ma exmatriculeze din totdeauna deoarece in primii mei ani am refuzat sa-mi denunt colegii pentru anumite fapte pe care le-au savarsit dar la care eu nu am fost martor(altfel spus incerca "sa imi bage cuvinetele in gura" ca sa poata sa ii sanctioneze ). NU SUNT UN ELEV PROBLEMA si singurii care l-au mai impiedicat pe director sa ma exmatriculeze sunt profesorii care ma cunosc foarte bine si stiu ce fel de elev sunt defapt.Imi este teama acum sa ma apar deoarece daca as faceo in mod cert as putea sa il dobor pe agresor iar directorul ar avea ca pretext ca este o abatare de la regulamentul scolar motiv pentru care ar putea sa ma exmatriculeze. Tin sa mentionez ca singurii elevi carora directorul se pare ca le ia apararea sunt cei din familii instarite si a caror parinti viziteaza lunar cabinetul sau:). Ultima oara ,un elev care provine dintr-o astfel de familie a injurato pe o profesoara la ora , acesta a fost chemat la director iar in scurt timp directorul mi-a comunicat ca elevul care a injurato pe profesoara i-ar fi spus ca eu sunt vinovatul si ca e de datoria mea sa o conving pe profesoara sa il ierte altfel ma da afara:) (deci pur si simplu si fara motiv eu am cazut la mijloc deoarece am fost vazut mai "fraier", dar in cele din urma dupa ce mama baiatului a vizitat din nou liceul ,brusc situatia sa ameliorat)

In concluzie