avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1222 soluții astăzi
Forum Activitate casual

Activitate casual

Multumesc pentru raspuns.
Nu am informatii foarte exacte privind motivul pentru care tranzactia initiala nu s-a inchieiat cum trebuie, banca spune ca probabil a fost o problema de retea, adica banca care detine POS-ul nu a primit in timpul asteptat raspunsul.
Buna ziua,
am avut o problema cu o tranzactie in EUR si as vrea sa stiu daca se mai poate face ceva.
In urma cu o saptamana am facut o plata in euro la un hotel in strainatate care a fost refuzata - adica POS-ul a scos chitanta cu tranzactie refuzata - dar am primit mesaj de la banca ca suma a fost debitata. Tranzactia imi aparea la banca ca fiind in asteptare.
Am sunat imediat la banca care mi-a spus sa trimit dovada cu chitanta si suma imi va fi returnata.

In final am platit cash la hotel, dupa care in ziua respectiva am primit un mesaj de la banca ca suma a fost returnata in cont (si asa si era, toate bune pana aici).

Dupa 3 zile verificand contul dintr-un alt motiv vad ca suma respectiva a fost incasata cu o zi in urma (fara sa fiu notificat). Luand din nou legatura cu banca mi se spune sa trimit dovada de plata si se va rezolva.
Dupa cateva ore imi apare o tranzactie de corectie dar suma este mai mica, practic ei vanzand euro la cursul bancii. Adica in momentul in care banii au fost retrasi din cont au cumparat euro la cursul bancii dupa care cand au fost returnati in cont au vandut euro la cursul bancii. Diferenta de curs dintre vanzare si cumparare este de ~35 de bani, iar la suma platita de aproximativ 1500 de euro am pierdut cam 100 de euro.

E normal sa suport eu aceasta diferenta de curs? Din punctul meu de vedere am facut tot ce am putut sa anulez tranzactia (nu e vina mea ca nu a mers).