Buna ziua,
am avut o problema cu o tranzactie in EUR si as vrea sa stiu daca se mai poate face ceva.
In urma cu o saptamana am facut o plata in euro la un hotel in strainatate care a fost refuzata - adica POS-ul a scos chitanta cu tranzactie refuzata - dar am primit mesaj de la banca ca suma a fost debitata. Tranzactia imi aparea la banca ca fiind in asteptare.
Am sunat imediat la banca care mi-a spus sa trimit dovada cu chitanta si suma imi va fi returnata.
In final am platit cash la hotel, dupa care in ziua respectiva am primit un mesaj de la banca ca suma a fost returnata in cont (si asa si era, toate bune pana aici).
Dupa 3 zile verificand contul dintr-un alt motiv vad ca suma respectiva a fost incasata cu o zi in urma (fara sa fiu notificat). Luand din nou legatura cu banca mi se spune sa trimit dovada de plata si se va rezolva.
Dupa cateva ore imi apare o tranzactie de corectie dar suma este mai mica, practic ei vanzand euro la cursul bancii. Adica in momentul in care banii au fost retrasi din cont au cumparat euro la cursul bancii dupa care cand au fost returnati in cont au vandut euro la cursul bancii. Diferenta de curs dintre vanzare si cumparare este de ~35 de bani, iar la suma platita de aproximativ 1500 de euro am pierdut cam 100 de euro.
E normal sa suport eu aceasta diferenta de curs? Din punctul meu de vedere am facut tot ce am putut sa anulez tranzactia (nu e vina mea ca nu a mers).
Formulati si o solicitare scrisa expunand intreaga situatie, datele dvs si ale contului. Depinde daca aceasta situatie este prevazuta in contractul dintre dvs si banca. Dar, chiar daca este prevazuta, ar fi aplicabila atunci cand culpa este a dvs.
Vi s-a spus care a fost motivul esuarii tranzactiei?
Multumesc pentru raspuns.
Nu am informatii foarte exacte privind motivul pentru care tranzactia initiala nu s-a inchieiat cum trebuie, banca spune ca probabil a fost o problema de retea, adica banca care detine POS-ul nu a primit in timpul asteptat raspunsul.
Singurul vinovat din cele descrise e administratorul retelei internet.Nu cred ca va suporta costul de 100 euro.Banca are curs de cumparare si curs de vanzare.Hotelul nu are nici o vina.Am patit ceva similar in Grecia la un magazin.Noroc cu vanzatorul cinstit care a iesit in strada dupa mine si mi-a returnat banii platiti cash spunand ca POS a facut tranzactia cu intarziere.
Judecata
dflorin3
Buna ziua.
Prietena mea lucreaza intr-un magazin de electrocasnice...foarte renumit la noi.
Problema este urmatoarea:
Anul trecut in Decembrie 2013,la o ... (vezi toată discuția)