Intelegerea a fost doar verbala. In urma conversatiei telefonice pot dovedi ca i am dat un avans, ca am stabilit termenul in toamna anului trecut, ca pretul a fost in jur de 3200 euro; a fost o discutie amiabila cu persoana in cauza.
A incercat sa ma convinga sa imi faca mobilierul dintr un material mai ieftin si mai subtire. La inceput discutia a fost pe un material bun, stejar, mi a aratat mobilier facut de el, ulterior s a ajuns la frasin, tei si foarte subtire.
Inregistrarea telefonica nu am facut o intentionat, am o aplicatie care o folosesc in interes de serviciu, daca uit ceva din cele spuse de client, ascult convorbirea, dar existand discutii in contradictoriu, m am gandit sa trimit conversatia pe mail sa o am drept dovada pentru a evita pierderea banilor.
Ca urmare, primul pas m am gandit sa il fac la protectia consumatorului.
Buna ziua,
Am dat un avans in iunie 2019 pentru o mobila din lemn, stiind ca pretul va fi in jur de 3200 euro, cu mici modificari, stabilind termenul de finalizare in septembrie, octombrie 2019. Avansul a fost de o mie de euro, dar mi a facut factura pe jumatate in lei, mentionand ca nu poate incasa cash mai mult. Omul a fost tot ocupat, nu mi a facut proiectul cu dimensiunile exacte pana anul acesta in luna Februarie, ca ulterior sa mi spuna ca pretul mobilei este de 5000 euro. Clar m am socat, i am spus ca e mult pentru mine, am incercat sa negociez dar nu am ajuns decat la o varianta de 3900 cu un lemn mai subtire decat palul, drept pentru care am refuzat propunerea si mi am cerut avansul inapoi dar nu doreste sa l inapoieze. Am conversatia cu el pe whatsapp, cand mi am dat seama ca nu doreste sa inapoieze avansul, am inregistrat convorbirile.
Sanse banuiesc ca sunt sa i recuperez, pentru faptul ca el nu mi a facut in prealabil oferta de pret exact, acord gdpr nu am semnat pentru prelucrarea datelor la facturare, factura mi a facut pe jumatate..
Ce imi recomandati sa fac?