Am platit din greseala niste produse pe care nu le-am comandat si nici nu am nevoie de ele.Eu ma ocup de comenzi la locul de munca si am multi furnizori care-mi livreaza comenzile prin curier.Stiam ca trebuie sa primesc marfa, suma a fost asemanatoare si din pacare nu am verificat expeditorul.
Am platit coletul si cand l-am deschis am gasit in el niste parfumuri.Am luat legatura cu firma expeditoare ( din pacate numai prin mail, curierul nu mi-a dat si un telefon), si-au recunoscut prin mail greseala de expediere si au spus ca-mi returneaza banii in schimbul produselor bineinteles.Pana aici toate pareau in regula.
Din pacate eu au trimis produsele inapoi la CURIER (nu au vrut sa-mi dea o adresa de retur, desi am insistat ptr ea).Au spus sa le trimit la curier si o sa le ridice ei de acolo, urmand sa-mi returneze banii.Nu mi-a convenit situatia dar n-am avut de ales si le-am trimis inapoi la curier pana la urma.
In momentul de fata produsele sunt intr-un depozit, nu s-a prezentat nimeni sa le ridice, iar firma respectiva nu-mi mai raspunde deloc la mail-uri, in situatia in care le-am scris aproape zilnic.
Singura mea dovada o reprezinta raspunsul lor la primul meu mail, prin care-si recunosc greseala de expediere si ma asigura ca o sa-mi returneze banii.
Momentan sunt intr-o situatie in care nu stiu ce sa mai fac.
Firma de curierat sustine ca nu are cum sa ma ajute ptr ca ei livreaza decat produsele.