Am platit din greseala niste produse pe care nu le-am comandat si nici nu am nevoie de ele.Eu ma ocup de comenzi la locul de munca si am multi furnizori care-mi livreaza comenzile prin curier.Stiam ca trebuie sa primesc marfa, suma a fost asemanatoare si din pacare nu am verificat expeditorul.
Am platit coletul si cand l-am deschis am gasit in el niste parfumuri.Am luat legatura cu firma expeditoare ( din pacate numai prin mail, curierul nu mi-a dat si un telefon), si-au recunoscut prin mail greseala de expediere si au spus ca-mi returneaza banii in schimbul produselor bineinteles.Pana aici toate pareau in regula.
Din pacate eu au trimis produsele inapoi la CURIER (nu au vrut sa-mi dea o adresa de retur, desi am insistat ptr ea).Au spus sa le trimit la curier si o sa le ridice ei de acolo, urmand sa-mi returneze banii.Nu mi-a convenit situatia dar n-am avut de ales si le-am trimis inapoi la curier pana la urma.
In momentul de fata produsele sunt intr-un depozit, nu s-a prezentat nimeni sa le ridice, iar firma respectiva nu-mi mai raspunde deloc la mail-uri, in situatia in care le-am scris aproape zilnic.
Singura mea dovada o reprezinta raspunsul lor la primul meu mail, prin care-si recunosc greseala de expediere si ma asigura ca o sa-mi returneze banii.
Momentan sunt intr-o situatie in care nu stiu ce sa mai fac.
Firma de curierat sustine ca nu are cum sa ma ajute ptr ca ei livreaza decat produsele.
Puteti incerca sa luati legatura cu respectiva societate de curierat care probabil ca are datele de contact (adresa) a societatii care v-a livrat parfumurile.
si daca nu da rezultate aceasta metoda, incercati o reclamatie la ANPC care se poate depune chiar online pe site-ul institutiei.
Daca nu reusiti in acest mod relativ amiabil, urmeaza politie, instanta, ceea ce este mai neplacut si posibil mai costisitor din punctul de vedere al timpului si a banilor.