avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 272 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Politica de retur a unei companii online de ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Politica de retur a unei companii online de incaltaminte

Am comandat online un produs (de incaltaminte - cizme), pe care ulterior, in termen de 3 zile, doresc sa il returnez, din motive plauzibile (sunt prea inguste si nu pot ridica fermoarul), si doresc sa mi se restituie contravaloarea acestuia. Produsul a fost achitat ramburs la curier, intrucat asa era mentionat pe pagina principala, in momentul finalziarii comenzii. Firma respectiva sustine ca baii se restituie doar produselor achitate prin virament bancar si nu celor achitate prin ramburs. Solitia lor este sa imi aleg alt produs si sa achit toate costurile legate de expedierea returului si de primirea noului produs. Eu nu doresc alt produs ci doar achitarea contravalorii primului produs comandat, in urma returului (achitat de mine, fara discutii). Firma in cauza refuza. Cum pot rezolva aceasta situatie, astfel incat sa imi primesc banii inapoi?
Multumesc,
Cel mai recent răspuns: Irina Pricop , Consilier juridic 10:41, 12 Ianuarie 2017
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
am patit ceva similar si pana la urma, atat i-am hartuit si stresat si amenintat ca mi-au dat si banii inapoi si am ramas si cu produsul ca nu si-au mai trimis curierul sa-l ia

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Comisioane retur alandala1 alandala1 Buna ziua, Am comandat online o pereche de cizme pe care doresc sa o returnez intrucat marimea nu este corecta. Comanda a fost plasata pe data de 23 ... (vezi toată discuția)
Cine plateste transportul in cazul retragerii din contract? Vladimir1_83 Vladimir1_83 Exemplu: S-a achizitionat o pereche de pantofi de la un magazin on-line. Clientul a platit curierului valoarea pantofilor + serviciile de curierat. In ... (vezi toată discuția)