Am comandat online un produs (de incaltaminte - cizme), pe care ulterior, in termen de 3 zile, doresc sa il returnez, din motive plauzibile (sunt prea inguste si nu pot ridica fermoarul), si doresc sa mi se restituie contravaloarea acestuia. Produsul a fost achitat ramburs la curier, intrucat asa era mentionat pe pagina principala, in momentul finalziarii comenzii. Firma respectiva sustine ca baii se restituie doar produselor achitate prin virament bancar si nu celor achitate prin ramburs. Solitia lor este sa imi aleg alt produs si sa achit toate costurile legate de expedierea returului si de primirea noului produs. Eu nu doresc alt produs ci doar achitarea contravalorii primului produs comandat, in urma returului (achitat de mine, fara discutii). Firma in cauza refuza. Cum pot rezolva aceasta situatie, astfel incat sa imi primesc banii inapoi?
Multumesc,
am patit ceva similar si pana la urma, atat i-am hartuit si stresat si amenintat ca mi-au dat si banii inapoi si am ramas si cu produsul ca nu si-au mai trimis curierul sa-l ia
Comisioane retur
alandala1
Buna ziua,
Am comandat online o pereche de cizme pe care doresc sa o returnez intrucat marimea nu este corecta. Comanda a fost plasata pe data de 23 ... (vezi toată discuția)