avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 311 soluții astăzi
Forum Activitate melisalov

Activitate melisalov

Răspuns la discuția tichete cadou paste 2012
De ce nu sunati la firma care va emite tichetele sa intrebati? De cate ori am sunat,mi-au explicat pe intelesul meu toate nelamuririle...si din punct de vedere al angajatorului si din punct de vedere contabil ...Incercati sa-i contactati, ei sunt cei mai in masura sa va explice (parerea mea :)
MUltumesc mult de tot... m-ati salvat cu notificarea (cele trei randuri le asteptam) :)...
O zi buna
Pai si din ce bani vor repara, daca nici un proprietar nu mai cotizeaza la fondul de rulment???
Va rog, ajutati-ma cu o formulare a notificarii...ca in situatia asta sunt mai in ceata decat inainte... (Mama sta in alt oras, si s-a interesat si ea la Asociatia de care apartine si i-a raspuns la fel...nici ei nu mai cotizeaza la fondul de rulment)...DECI?
M-am interesat la asociatia de proprietari (doamna de acolo e foarte cumsecade) si mi s-a spus ca proprietarii au hotarat sa nu se mai cotizeze la fondul de rulment si ca orice problema la partile comune se va repara pe cheltuiala proprietarilor...Deci...trebuie sa ma iau la lupte cu scumpul si binevoitorul meu vecin...
Multumesc pt raspuns. Cum ajung pe acasa ma mobilizez sa rezolv problema. Dar totusi, VA ROG FRUMOS ajutati-ma si cu o formulare a acestei notificari. Nu vreau sa sune a amenintare gen... ,,daca nu faceti / reparati etc ajungem in instanta...,,
Multumesc pentru raspuns...DA stiu si de varianta cu asigurarea, dar noi ne-am apucat de renovat apartamentul...adica il putem considera la GRI acum, deoarece am scos TOT din el, am schimbat geamurile, instalatia electrica, iar peretii sunt tinciuti (pregatiti pt a fii zugraviti), etc. (si din pacate avem acum cheltuieli cu nunta, deci apartamentul pica pe planul doi)
Nu am mai facut nimik din cauza problemei cu vecinul pt ca nu cred ca are rost sa arunc cu banii si peretele sa fie mereu ud.
DECI nu pot asigura un apartament in stadiul in care se afla acum...(stiu asta pt ca am vb deja cu o cunostiinta ce se ocupa de asigurari).

Oricum, asta ar fii ultima varianta la care as fii apelat, deoarece din cate am inteles de la cunostinta asta, primesc banii o data sa imi repar (adica sa zugravesc peste pata existenta), apoi sa astept sa mi se ude noua zugraveala ca sa pot apela iar la asigurare...si tot asa de vreo 2-3 ori, apoi probabil ii vor suna la usa vecinului...

Dar totusi, cu un model de notificare ma ajuta cineva :) pls
Nu am avut rabdare si timp sa citesc toate postarile referitoare la acest subiect (sunt 402 pagini).
Pe scurt...noi si vecina de deasupra avem peretele din bucatarie ud de la scurgerea comuna a apei de la bucatarie. Problema s-a verificat si este de la vecinul de la ultimul etaj. Vrem sa schimbam toata coloana, dar acest vecin nu este de acord pe motiv ca la el nu curge nimic (normal ca doar apa nu curge in sus :) ).
Din cate am citit pe net, pe diverse forumuri s-ar aplica L230/2007 cu normele ei de aplicare.

Ca o paranteza, ca administrator al firmei pe care o conduc am avut un proces cu un debitor rau platnic. Deci cam stiu cum functioneaza de bine legea in Romanica, din pacate mori cu dreptatea in mana; asta pe langa faptul ca pierzi timp si bani.
Deci n-as vrea sa ajungem la tribunal. Tot din aceasta experienta stiu ca sunt niste pasi de urmat, iar logica mea imi spune ca acesti pasi ar fii urmatorii:

1. discutii pe cale amiabila cu vecinul (in cazul meu nu au fost foarte amiabile si s-au terminat cu un categoric NU, el nu-si sparge in casa nimik pt ca pe el nu-l afecteaza)

2. notificarea lui in scris asupra problemei si cererea de a lua masuri (asta mai mult ca sa-l sperii....DACA se sperie..ca poate e -mi.se.rupist- si nu-l intereseaza)

3. notificarea Asociatiei de Proprietari (ei cf L230/2007 ar putea sa-l oblige pe proprietar sa efectueze reparatiile respective deoarece afecteaza si pe altii...dar din cate am citit pe net, acestia refuza sa se implice, din mai multe motive)

4. plangere la politie (pt proprietar pt tulburarea bunei convietuiri :)...sau nu stiu exact ce motiv) si plangere la Primarie (pt Asociatia de Proprietari ca nu-si exercita obligatiile stabilite prin lege)....DAR la cum merg lucrurile in Romanica, s-ar putea sa fie apa de ploaie...

5. Proces (bani aruncati si nu esti sigur ca ii mai recuperezi, timp pierdut si cum spuneam, poti muri cu decizia definitiva si irevocabila in mana).

Acestea fiind spuse, rugamintea mea este urmatoarea:

ma ajuta cineva cu un model (formular) de notificare catre Proprietar si asociatia de proprietari.

as prefera un model de la un jurist/avocat cu trimiteri la legi si articole.
ADICA sa fie o notificare BETON, de speriat (mai mult...sper) pt a nu avea portite de scapare in caz ca se ajunge la proces.

stiu ca aceasta informatie ar tb platita, dar pt chestia asta ar tb sa-i dau avocatei 1000 de lei, chiar daca nu ajung la proces, ceea ce nu.mi prea convine, plus faptul ca mai dau 200 lei benzina ca sa ma deplasez in localitatea unde este pb, plus ca tb sa lipsesc de la lucru...

In speranta ca acest site, avocatnet.ro chiar a fost facut sa ajute...va multumesc anticipat tuturor pt raspunsurile pertinente si la obiect.

o zi buna tuturor
din pacate nu asta asteptam...eu doresc ceva concret din care sa reiasa ca doresc sa mi se respecte cele 6 luni...cererea mea nu vreau sa sune ca o lege (incompleta si cu loc de interpretari)...oricum multumesc pt raspuns
poate ma mai ajuta cineva???? pls
Va rog poate ma puteti ajuta cu un model de adresa catre executorul judecatoresc.
Eu m-am gandit la un exemplu, dar poate ma ajutati s-o imbunatatesc:

"In atentia dl executor......

In urma neintelegerilor dintre noi, va transmit urmatoarea ADRESA:

Conform legii am dreptul la o perioada de 6 luni (maxim) pana la o noua licitatie si doresc sa-mi respectati aceasta dorinta, urmand a va trimite o cerere de staruinta in executare la apropierea termenului mai sus mentionat.

Va multumesc anticipat,

Yo"


vreau sa-i trimit aceasta adresa pt ca el mi-a solicitat-o ca nu cumva sa mai uite ca vreau eu sa stabilesc termenele pentru o noua licitatie...dupa ce ca nu m-a ajutat mai deloc, mai mult m-a incurcat...
va multumesc anticipat si celor care imi vor raspunde :)
nu stiu daca m-am facut inteleasa...vitrina este sub sechestru doar in acte...nu are aplicate sigiile pe ea...in consecinta vreau ca firma x sa-si scoata marfa din ea si sa nu se mai foloseasca de ea pana imi gasesc un cumparator sau un loc unde sa o depozitez...multumesc pt raspuns si am sa caut pe google prevederile art de care ati mentionat