buna ziua ,
am urmatoarea problema
contract incheiat intre 2 societati comerciale ,
nu s-au specificat in contract penalizari
in prezent societatea a depasit cu 20 zile peste data scadenta
ce pot sa fac ?
pot percepe penalizari ?
si cum le calculez in baza unei legi ? multumesc .
Am facut toate verificarile necesare ,
Nu mai raspunde la telefon .
Acum s-au format foarte multi tepari pe internet care se inscriu chiar si cu copii de buletin false , lasa facturi neachitate etc ...
Am verificat .
Am vorbit cu ea la inceput si mi-a promis ca achita .... am asteptat in defavoarea mea pt ca acum sunt cu datorie catre avon cu penalitati , si cu dosar la recuperatori , prima somatie e pe drum , iar apoi daca vreau un imprumut apar in baza de date cu aceasta datorie ....
Deci , am facut verificari .
Sincer am crezut ca cineva ma va ajuta macar cu o idee o indrumare ... am cautat modele pe net ,.... nimic bun pt mine ...
Buna ziua ,
Am nevoie de un ajutor .
Lucrez ca si coordonator Avon atat pe numele meu cat si pe numele sotului . Pt a inscrie cat mai multe persoane pentru a-mi forma o echipa cat mai mare mi-am facut un site pt care platesc reclama google .
Asa am fost contactata de o persoana , acea persoana s-a dovedit a fi de rea vointa .
Am inscris-o la mine in echipa mai exact in echipa sotului , dar ea m-a rugat insistent prin telefon si prin messinger sa o ajut sa mai dea o comanda ca are mai multi clienti si nu poate sa sii piarda ... etc . Eu am ajutat-o dand-ui o parte din comanda pe numele meu , comanda in valoare de 191.74 lei , si am trimis-o pe adresa ei de livrare , promitandu-mi ca-mi va achita factura.
Ea a preluat comanda (i-am dat eu cnp-ul meu ca sa o poata prelua) dar nu a mai achitat .
In prezent am o datorie catre Avon pe numele meu .