Buna ziua, am fost acuzata ca am luat niste bani de la un alt angajat care i-a incasat de la clienti si nu am emis factura. angajatul sustine ca mi i-a dat mie, ba chiar a adus un martor care sustine acelasi lucru. Nu sunt alt dovezi, pentru ca sunt nevinovata si nu au cum sa existe alte dovezi. Ce ma sfatuiti sa fac? Ce mi se poate intampla. Tin sa precizez ca se sustine ca i-am primit acum vreo 2-3 ani.
Nu va dau neaparat un raspuns. Intradevar, fara chitanta nu aveti dovada platii. Din pacate la noi consumatorii nu sunt informati in ceea ce ii priveste. Exista o lege ANPC pentru protectia consumatorului, Ordonanta nr. 21/1992, cu completarile de rigoare, Legea nr. 363/2007 publicată în MOF nr. 899 din 28/12/2007 si O.U.G. nr. 174/2008 publicată în MOF nr. 795 din 27/11/2008, care din 1 ianuarie 2009 are cateva completari ce se aplica in cazul unor contracte cu bancile si agentiile imobiliare si in care se precizeaza datele minime si clauzele minime care trebuie trecute in contract (daca nu respecta aceasta lege puteti eventual depune plangere la OPC impotriva firmei respective), la unul din articole spune ca "O tranzacţie imobiliară se consideră încheiată în momentul în care vânzătorul şi cumpărătorul au semnat actul de vânzare-cumpărăre" si nu antecontractul. Iar mai jos exista 2 articole care spun, citez
Agenţia imobiliară nu poate solicita din partea consumatorului plata comisionului în oricare dintre următoarele situaţii: b) când contractul de vânzare-cumpărare/închiriere nu s-a încheiat; si
Nu se permite plata în avans a comisionului, parţială sau totală, decât cu acordul scris al consumatorului şi cu precizarea situaţiilor în care agenţia imobiliară este obligată să înapoieze consumatorului sumele primite în avans. (aceasta se face prin act aditional la contractul de intermediere).
Va multumesc pentru raspunsuri. In acest moment nu am primit proces verbal. E doar o nota de constatare pe care nu scrie daca pot sau nu sa o contest. In plus ce am observat era ca in cazul numarului masinii e o litera gresita in loc de "E" e "F". :)
Buna. Am parcat intr-o dimineata in cluj, pe dorobantilor. Mergeam la o conferinta pe ora 9:00. Am traversat strada si am mers la parcometru sa iau tichet, dar pe el scria "Nefunctional". M-am uitat in jur si nu am vazut altul, asa ca am facut o poza ecranului pe care era afisat mesajul si cateva poze zonei, am traversat din nou strada si am plecat la conferinta. Cand am iesit in pauza de la 11:00 sa merg sa-mi iau tichet am gasit deja nota de constatare in geam. As vrea sa contest. Cum sa procedez? Am sau nu castig de cauza? As vrea daca poate cineva sa-mi dea un raspuns cat mai urgent, ca sa nu treaca cele 48 de ore. Multumesc.:stunned: