avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 490 soluții astăzi
Forum Activitate d73m

Activitate d73m

clio06 a scris:

Trebuie sa stabiliti cu reprezentantii autoritatii POS DRU formula de angajare.
Din experienta va pot spune ca o sa aveti ceva probleme cu ei ptr ca sunt putin "aerieni" in probleme de legislatia muncii. Va vor cere lucruri care nu sunt tocmai conforme cu legislatia.

Noi am facut, ptr salariatii proprii cuprinsi in proiect, o decizie interna prin care se stabileste ca din norma de lucru de 8 ore/zi, salariatul va lucra X ore/zi, sau X ore/luna, in cadrul proiectului si va fi salariazat conform buget proiect.

Ptr ceilalti din afara, s-au incheiat conventii civile de prestari servicii pe durata proiectului (sau pe durata cat este curpins in proiect cu activitati) si cu salarizare conform buget proiect.
Cei de la autoritate au incercat sa ne convinga sa ii angajam cu CIM determinat si timp partial dar le-am demonstrat ca nu poti veni cu astfel de cereri in luna iulie (de ex) solicitand angajari din luna aprilie !!!!



sa inteleg ca in cele 8 ore iau si salariul normal si sunt platiti separat pt proiect.
se poate? nu poate fi interpretat ca nu au suficiente sarcini in cele 8 ore?
nu are legatura cu "reabilitarea termica" evident. s-a hotarat pt ca sunt bani (din diverse surse - inchirieri spatii) si locatarii vor sa-si imbunatateasca confortul cu acei bani. nu e vorba de fondul de reparatii ci doar de banii asociatiei care din cate stiu nu pot fi folositi decat pt cheltuieli comune. reglementari specifice clar nu sunt decat interdictia sa fie folositi la plata intretinerii si a altor cheltuieli care revin direct proprietarilor. problema e in ce fel pot fi folositi ca sa fi corect? ei au stabilit sa fie folositi dar nu au stabilit forma legala de cheltuire.
la blocul nostru s-a hotarat ca toti locatarii sa beneficieze din fondurile asociatiei de locatari de instalarea de tamplarie termopan pt izolarea mai buna a spatiilor ....
intrebarea mea si rugamintea este daca puteti sa-mi spuneti cum se va proceda ca sa poata fi data aceeasi suma de bani si la cei care deja aveau montate termopane la data hotararii? exista vreo modalitate?
si pentru cei care isi monteaza cum se va face cheltuiala?
eventual daca stiti unde pot intreba oficial chestia asta?