avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 468 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... cheltuieli din fonduri asociatie locatari
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

cheltuieli din fonduri asociatie locatari

la blocul nostru s-a hotarat ca toti locatarii sa beneficieze din fondurile asociatiei de locatari de instalarea de tamplarie termopan pt izolarea mai buna a spatiilor ....
intrebarea mea si rugamintea este daca puteti sa-mi spuneti cum se va proceda ca sa poata fi data aceeasi suma de bani si la cei care deja aveau montate termopane la data hotararii? exista vreo modalitate?
si pentru cei care isi monteaza cum se va face cheltuiala?
eventual daca stiti unde pot intreba oficial chestia asta?
Cel mai recent răspuns: Romică Stoica , Consilier juridic 20:50, 7 Iunie 2007
Exista ceva reglementari legate de izolarea termica a blocurilor. Costurile sunt impartite intre proprietari, primarie si stat. Nu cred ca montarea de geamuri termoizolante(numai) se incadreaza aici. Pentru izolare e nevoie de proiect, si de tot felul de aprobari. Daca asociatia a luat hotararea sa contribuie cu bani e ca si cum proprietarii si-ar retrage sumele depuse in fondul de reparatii.
Depinde de cum a decis adunarea generala. Nu sunt rreglementari, depinde cum va puneti de acord. Asa ca oficial... intrebati o persoana din conducerea Asociatiei... Ar fi bine sa primiti o copie a procesului-verbal al adunarii in care s-a hotarat acest lucru. Va va da indicii certe despre cum si cine decide sau poate s-a decis deja prin adunarea respectiva...
nu are legatura cu "reabilitarea termica" evident. s-a hotarat pt ca sunt bani (din diverse surse - inchirieri spatii) si locatarii vor sa-si imbunatateasca confortul cu acei bani. nu e vorba de fondul de reparatii ci doar de banii asociatiei care din cate stiu nu pot fi folositi decat pt cheltuieli comune. reglementari specifice clar nu sunt decat interdictia sa fie folositi la plata intretinerii si a altor cheltuieli care revin direct proprietarilor. problema e in ce fel pot fi folositi ca sa fi corect? ei au stabilit sa fie folositi dar nu au stabilit forma legala de cheltuire.
Atentie! Banii asociatiei nu pot fi folositi decat conform destinatiei pt. care au fost colectati.
Daca banii sunt obtinuti din inchirieri spatii, reclama, etc. ei vor fi impartiti fiecarui apartament in parte in cota indiviza, daca prin Adunarea generala nu s-a stabilit altfel.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Utilizare fonduri rezultate din inchirierea unui spatiu comun Dannicola Dannicola Am citit toate mesajele si raspunsurile de pe Forum, dar nu am gasit raspuns la o problema privind asociatia de proprietari si anume: Asociatia are un fond de ... (vezi toată discuția)
Reparatii bloc - asociatia de proprietari Liniutapuncliniuta Liniutapuncliniuta Buna ziua. In lista de cheltueli aferenta lunii decembrie, la noi in bloc, a aparut fond de reparatii. Astazi la intrunirea grenerala a asociatiei de ... (vezi toată discuția)
Folosirea veniturilor asociatiei de proprietari smaria smaria O asociatie de proprietari care detine venituri obtinute din reclame le poate folosi cu titlu de imprumut pentru instalarea centralelor termice de apartament ... (vezi toată discuția)