avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 289 soluții astăzi

Conferință avocatnet.ro: Avalanșă de modificări în Codul muncii - analize și detalieri. Tot ce trebuie să știe angajatorii pentru conformare la noua legislație. Rezervă loc și participă → 

Forum Activitate gabi03

Activitate gabi03

Am fost personal la sediul magazinului unde am discutat cu persoana care era la "livrari produse"(aceeasi doamna de la care ridicasem cu o ora mai devreme comanda). I-am explicat ca nu este normal sa cumperi un produs nou si acesta sa nu functioneze, si am solicitat verbal inlocuirea produsului sau restituirea banilor.
Intr-un final am reusit sa obtin inlocuirea produsului, dar asta de abia dupa ce le-am transmis ca in cazul in care nu-mi schimba produsul sau nu-mi restituie banii, fac reclamatie catre ANPC. Ma intereseaza cum se poate rezolva legal o astfel de situatie, sa nu mai fiu pus in postura de pagubit, sa ajung sa-mi cersesc drepturile. Din ce mi-ati raspuns dumneavoastra, noi, cumparatorii nu avem prea multe drepturi. Eu platesc produsul, deci se folosesc de banii mei, in schimb eu nu ma pot folosi de ce am cumparat...deci unde e dreptatea? Daca defectiunea ar fi survenit la un interval de timp ceva mai mare, as fi fost de acord cu varianta "service-ului", dar in cazul de fata, produsul era cumparat cu o ora mai devreme, deci mi se parea normal ca acesta sa fie schimbat fara alte discutii
Am dat o comanda pentru cumpararea unui stick de memorie de pe un site on-line (mediadot). In foarte scurt timp, un operator m-a contactat si mi-a spus ca pot merge sa ridic produsul dupa ora 17. Am mers la magazinul de desfacere, aflat pe str. Lizeanu,(in Bucuresti) am achitat produsul (cu un card bancar) si am mers acasa. Cand am incercat sa folosesc stickul, am constatat ca acesta nu functioneaza. La ora 18,15 eram inapoi la magazin sa le cer sa gaseasca o solutie(le-am propus schimbarea produsului sau returnarea banilor). Au spus ca niciuna nu este posibila, ca produsul trebuie sa mearga in service( sa mearga in service la o ora dupa ce a fost cumparat?!!) si in urma unei constatari vor vedea ce este de facut, iar banii nu-i pot primi inapoi deoarece am achitat cu un card si nu prin numerar?!!:O Ce pot face in situatia aceasta? Cred ca nu sunt singurul caruia i se rade in nas! Am ajuns bataia de joc a comerciantilor, am ajuns sclavii lor? Dupa ce vand produse defecte, sa stai sa te rogi sa-ti primesti banii inapoi?