In 2008 tatal meu a cumparat un teren in urma unei licitatii organizate de primarie, pe care l-a achitat integral. Urma ca in scurt timp primaria sa faca demersurile de incheiere a contractelor de vanzare-cumparare in forma autentica si inscrierea in CF. Acest lucru nu s-a intamplat si dupa aproape 9 luni tata le-a facut o sesizare scrisa in care a solicitat acest lucru. Ne-au promis ca in scurt timp vom fi chemati pentru semnarea contractului. Acest lucru nu s-a intamplat nici pana azi. Intre timp tatal meu a decedat si nu am putut definitiva mostenirea din cauza lipsei contractului si CF. As dori sa stiu in ce conditii pot solicita primariei restituirea sumei de bani achitata pentru teren si renuntarea la achizitia lui intru-cat nu si-au indeplinit obligatiile asumate.
Nici nu se pune problema de a impiedica controlul, ci de faptul ca trag de timp fara sa-ti comunice, macar in linii mari cat dureaza controlul. De altfel cred ca ar trebui sa elibereze certificatul asa cum prevede codul de procedura fiscal. Ce ma intereseaza este cum pot sa le solicit ( in scris, prin sesizare, etc.) sa respecte termenul de 5 zile. Oricum in termenul de prescriptie fiscala pot constata prin control eventuale deficiente.
Va rog sa-mi precizati ce act normativ prevede ca certificatul de atestare fiscala eliberat de finante in cazul radierii unei societati comerciale se elibereaza doar in urma unui control de fond. In codul de procedura fiscala precede doar ca se elibereaza in termen de 5 zile.