Adica imi sugerati sa ii dam noi in judecata - preventiv- cerand anularea facturilor emise de catre ei ? sau sa astept sa ne dea ei in judecata pt neplata facturilor emise , ei oricum pierzand procesul ?
In calitate de administrator al firmei , am semnat un act aditional de prelungire a contractului cadru cu o companie de telefonie mobila.
Negocierea si semnarea contractului a avut loc prin intermediul reprezentantului lor de vanzari, ( un dealer local).
Contractul standard, pre-semnat si stampilat de catre compania de telefonie prevedea ca termen de valabilitate 2 ani.
In prezenta dealer-ului, am modificat ( semnand si stampiland alaturi) termenul de 2 ani , reducandu-l la un an. S-au semnat 3 exemplare de contracte ( noi, dealer, comp.tel.)
Compania de telefonie nu a transmis niciodata vreo instiintare referitoarea la obiectiunea pe care am facut-o la semnarea contractului si a executat timp de un an contractul. La expirarea celor 12 luni , am portat numerele de telefon in contul altei companii de telefonie
Acum, ei considera ca de fapt contractul este inca valabil si cer penalitati de reziliere unilaterala a contractulu ( 75 de euro / SIM ) ; mai mult, continua sa trimita facturi la valoarea abonamentului desi nu mai au numerele de telefon in sistem.
Noi consideram ca un contract reprezinta vointa partilor iar vointa noastra a fost exprimata prin acea obiectiune initiala ; daca timp de 12 luni contractul s-a executat, insemana ca societatea de telefonie si-a insusit contractul in integralitatea sa, inclusiv obiectiunea.
Intrebarea mea este: credeti ca in Instanta, Judecatorul poate sa ignore obiectiunea noastra si sa considere contractul valabil 2 ani ?
Ce ma sfatuiti sa fac pt a ne apara de acest abuz?