avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 736 soluții astăzi
Forum Activitate NicoletaN

Activitate NicoletaN

Din tot ce am citit aici, oricum nu vom rezolva problema aceasta, imi dau seama ca ea va mai exista si de acum incolo si vor mai fi si alti cumparatori buni de plata.
Eu mai fac niste ultime precizari apoi nu mai intervin: am vrut in nenumarate randuri sa mergem la administrator dar vechiul proprietar tot amana acest lucru pe motiv ca programul administratorului este de numai 2 ore, in intervalul 17-19. Am vrut sa mergem numai noi...dar unde, nu stiam unde este administratia. Cand am reusit sa ne intanim toti, am mers la administratie dar nu l-am gasit pe administrator, am precizat ca era 18:40 si dumnealui nu era acolo. Macar am vazut unde este administratia. Am revenit singuri, am discutat si nu a parut prea enervat de faptul ca nu vrem sa platim pe luna aprilie (atunci, la prima discutie). La a doua discutie l-am sunat mai intai si i-am spus ca vrem sa ne vedem seara sa-i ducem citirea la apometre, sa nu plece de la birou. Si chiar dumnealui s-a exprimat: "bine ca ati sunat sa va astept" Pai cum vine asta, sa ne astepte... pentru ce este platit, nu sa isi faca datoria fata de noi macar in acele 2 ore? As mai continua cu alte reprosuri pe care le am la adresa dumnealui dar totusi ma opresc.
Si tot s-a spus ca nu putea sa calculeze cota pe luna aprilie: pot sa va spun ca putea. In ultimii 2 ani, dupa spusele dumnealui, vechii proprietari nu mai dusesera citirea apometrelor, asa ca de fiecare data punea un consum estimativ. Daca timp de 2 ani a putut sa faca asta, pt luna aprilie nu mai putea? Stiu ca s-a discutat problema aceasta si a ramas sa ii dea in avans suma cu care cadeau de acord dar...s-a uitat pe parcurs probabil.
Ce pot sa zic ca si concluzie: vechii proprietari au fost smecheri si pt faptul ca aveau niste polite vechi de incheiat cu administratorul si au zis ca lasa ca i-o facem noi acum, o sa plateasca el...; noi am cazut de fraieri pt ca nu avem timp sa stam pe drumuri mereu si pt ca serviciile din ziua de azi te retin pana seara tarziu iar administratorul se spala pe cap...nu-i problema lui, banii trebuiesc dati de cineva dar nu de el. Daca unii dintre dumneavoastra domnilor administratori v-ati gandit la niste reguli bine puse la punct, se pare ca al nostru nu. Ce sa mai zic...nimic...
In chitanta este specificat asa cum am si spus ca datorille sunt achitate pana la data de 18 aprilie si nu este mentionat altceva, precum ca alte cote urmatoare le vom plati noi (noii proprietari)...sau mai stiu eu ce alte mentionari referitoare la aceasta problema.
De aceea sunt si eu foarte suparata, cand a dat adeverinta s-a discutat si despre luna aprilie dar...au lasat-o in aer...lasa ca vin altii poate mai prosti si platesc.
Eu cand am plecat din chirie, m-am dus la administratie si mi s-a facut un calcul estimativ pentru luna in curs si i-am dat proprietarului in avans. Asa se poate face si in cazurile cum este al meu si se pare ca unii administratori folosesc metoda aceasta.
Unii il sustin pe administratorul nostru sa ne ia noua banii, ca doar nu o sa puna el bani...cand a dat adeverinta de ce nu s-a gandit asa? Ca trebuie sa ia si bani in avans ca altfel nu da adeverinta, ca doar mai este o luna la mijloc care ramane neacoperita.
Va multumesc fiecaruia pentru raspunsurile date.
Intre timp am vorbit si eu la notariatul unde am facut actele, mi s-a comfirmat ca pe acea adeverinta scrie clar ca pana la data de 18 aprilie datoriile sunt achitate...deci pe noi ne priveste ce s-a intamplat dupa 18 aprilie, chiar daca de fapt noi ne-am mutat de 13 mai in apartament. Voi achita o parte din suma restanta pe luna aprilie, asa mi se pare normal atata timp cat pe act apare 18 aprilie. Nu este chiar normal sa achit eu datoriile altora dar...asta este.
Ce ma intriga pe mine este faptul ca am incercat sa iau legatura cu domnul administrator in perioada 1 mai-13 mai, sa ne intalnim acolo si cu proprietarul si sa vedem care este situatia dar dumnealui nu era acolo, programul fiind intre 17-19 iar la ora 19 fara 20 cand am ajuns nu era la birou. Din cauza serviciului nu am putut sa revin decat dupa data de 13 mai cand am si vorbit cu dansul.
Buna ziua.
In luna aprilie 2011 am cumparat un apartament prin Prima Casa. Vechii proprietari aveau datorii de 100 mil la intretinere pe care i-au achitat cand au primit avansul de la noi numai ca in acea zi, propritarul nu a avut toti banii 100 mil ci doar 96. Administratorul i-a dat totusi adeverinta ca datoriile sunt la 0 la data aceea cu conditia sa vina ulterior sa plateasca. Aceasta adeverinta a fost data in jurul datei de 18 aprilie, nu stiu exact. Problema mea este ce se intampla cu datoria de la intretinere de pe luna aprilie, acei 4 mil sunt o problema clara intre vechii proprietari si administrator, dar ramane luna aprilie cu semnul intrebarii. Noua ne-a spus ca atunci cand a dat adeverinta, luna aprilie nu era calculata si totusi stiu ca luasera in discutie si o suma aproximativa pt consumul din aprilie dar care nu a fost platita de vechiul proprietar. Administratorul ne cere noua suma numai ca noi ne-am mutat in apartament cu data de 13 mai, pe contract scrie clar ca ne vor fi predate cheile pe 1 mai. Acea datorie figureaza pe numele vechilor proprietari si vreau sa stiu daca ne poate fi imputata noua.


Multumesc.