am comandat un produs de pe internet prin call center. in pachet mi-a sosit altceva decat ce am comandat. cand i-am sunat inapoi mi-au spus ca au inregistrat convorbirea cand am facut comanda si o vor folosi daca este cazul.
intrebarile mele:
1) in conditiile in care nu m-au intrebat daca sunt de acord cu inregistrarea convorbirii si totusi m-au inregistrat, pot folosi inregistrarea in instanta?
2) in cazul in care sa spunem ca mi-am dat acordul in privinta inregistrarii convorbirii, in ce conditii o pot ei folosi in instanta?
3) avand in vedere ei nu sunt nici institutii abilitate sau operatori de telefonie, in ce conditii pot face si folosi asemenea inregistrari? Exista o lege care reglementeaza aceste inregistrari in scop "customer service" sa le spunem? Poate orice companie sa faca astfel de inregistrari?
am comandat un produs de pe internet prin call center. in pachet mi-a sosit altceva decat ce am comandat. cand i-am sunat inapoi mi-au spus ca au inregistrat convorbirea cand am facut comanda si o vor folosi daca este cazul.
intrebarile mele:
1) in conditiile in care nu m-au intrebat daca sunt de acord cu inregistrarea convorbirii si totusi m-au inregistrat, pot folosi inregistrarea in instanta?
2) in cazul in care sa spunem ca mi-am dat acordul in privinta inregistrarii convorbirii, in ce conditii o pot ei folosi in instanta?
3) avand in vedere ei nu sunt nici institutii abilitate sau operatori de telefonie, in ce conditii pot face si folosi asemenea inregistrari? Exista o lege care reglementeaza aceste inregistrari in scop "customer service" sa le spunem? Poate orice companie sa faca astfel de inregistrari?
am comandat un produs de pe internet prin call center. in pachet mi-a sosit altceva decat ce am comandat. cand i-am sunat inapoi mi-au spus ca au inregistrat convorbirea cand am facut comanda si o vor folosi daca este cazul.
intrebarile mele:
1) in conditiile in care nu m-au intrebat daca sunt de acord cu inregistrarea convorbirii si totusi m-au inregistrat, pot folosi inregistrarea in instanta?
2) in cazul in care sa spunem ca mi-am dat acordul in privinta inregistrarii convorbirii, in ce conditii o pot ei folosi in instanta?
3) avand in vedere ei nu sunt nici institutii abilitate sau operatori de telefonie, in ce conditii pot face si folosi asemenea inregistrari? Exista o lege care reglementeaza aceste inregistrari in scop "customer service" sa le spunem? Poate orice companie sa faca astfel de inregistrari?