am comandat un produs de pe internet prin call center. in pachet mi-a sosit altceva decat ce am comandat. cand i-am sunat inapoi mi-au spus ca au inregistrat convorbirea cand am facut comanda si o vor folosi daca este cazul.
intrebarile mele:
1) in conditiile in care nu m-au intrebat daca sunt de acord cu inregistrarea convorbirii si totusi m-au inregistrat, pot folosi inregistrarea in instanta?
2) in cazul in care sa spunem ca mi-am dat acordul in privinta inregistrarii convorbirii, in ce conditii o pot ei folosi in instanta?
3) avand in vedere ei nu sunt nici institutii abilitate sau operatori de telefonie, in ce conditii pot face si folosi asemenea inregistrari? Exista o lege care reglementeaza aceste inregistrari in scop "customer service" sa le spunem? Poate orice companie sa faca astfel de inregistrari?
Mai mult ca sigur ca dvs ati fost de acord cu inregistrarea convorbirii in momentul in care ati solicitat sa discutati cu un operator.La primirea coletului,inainte de a achita suma aferenta,dvs trebuia sa verificati daca in cutie se afla produsul solicitat si sa refuzati plata in cazul in care se dovedea contrariul.De obicei firmele acestea folosesc curieri personali sau apeleaza la un serviciu de curierat care duc produsele respective la domiciliul clientului.Va sfatuiesc sa incercati sa remediati situatia pe cale amiabila discutand cu cei de la call center si sa solicitati schimbarea produsului cu cel dorit de dvs,dar in niciun caz returnarea banilor caci nu veti rezolva nimic.Apelati la bunavointa lor pt a remedia greseala facuta de dvs prin neverificarea continutului sau calitatii comenzii dvs inainte de achitarea ei.