Revin cu noutati: ANSPDCP mi-a facut dreptate! Raportarea negativa a fost stearsa din Biroul de Credit iar banca a fost sanctionata. Desi a durat aproximativ 3 luni, sunt incantata de faptul ca exista o institutie care iti sustine cauza cand se intampla un astfel de abuz.
Sfatul meu este sa nu renuntati la lupta cu bancile daca stiti ca aveti dreptate, mai ales in cazul acestui Birou de Credit. Succes!
Problema e mult mai complexa, pe scurt ei sustin ca m-au raportat pentru o suma si peste 15 zile m-au inregistrat pentru alta (in conditiile in care nu ma mai puteau raporta pentru suma notificata, pe care o platisem deja).
Intre timp am fost contactata de ANSPDCP si mi-au cerut inregistrarea sa verifice daca intra sub incidenta Deciziei nr. 105/2007 cu privire la prelucrările de date cu caracter personal efectuate în sisteme de evidenţă de tipul birourilor de credit. Le-am trimis-o, acum astept din nou un raspuns (probabil alte 30 zile).
Ma confrunt si eu cu o problema similara referitor la raportarea catre Biroul de Credit, multumita [editat] Bank, care m-a raportat in mod abuziv acum doi ani. Am facut o cerere si anul trecut, cand am aflat si am revenit si anul acesta.
De asemenea, am trimis o cerere de exercitare a dreptului de interventie catre A.N.S.P.D.C.P. (22 iunie 2011, cerere conforma regulilor impuse de aceasta institutie, insotita de referiri la toate legile in vigoare si, bineinteles, de documente care dovedesc abuzul). A doua zi am sunat si am vorbit cu un domn care mi-a oferit un numar de inregistrare a cererii si m-a rugat sa revin cu raspunsul bancii (trecusera deja 15 zile de cand facusem a doua sesizare catre banca). Am primit dupa 37 zile si raspunsul mult asteptat al bancii, negativ si evaziv, desigur. Nu mi-au raspuns la niciuna dintre problemele ridicate in sesizarea trimisa de mine in data de 7.06.2011. Nu se face nicio referire la lipsa notificarilor, la nerespectarea regulilor pentru care sunt inregistrate raportari negative ale clientilor la Biroul de Credit sau la raportarea ilegala a unei sume care se afla inca in termenul de plata. Asta se intampla pe 14 iulie 2011.
Am revenit cu telefoane la A.N.S.P.D.C.P. si mi s-a promis de fiecare data ca ma va suna cineva inapoi. Asta pana acum o saptamana, de cand sun in fiecare zi, iar numarul de telefon este deranjat temporar. Astazi le-am trimis si al 4-lea e-mail in care ii rog sa imi spuna ceva despre preluarea cazului meu..
Suntem in 22 iulie 2011, iar la o luna de la depunerea cererii de exercitare, A.N.S.P.D.C.P. nici macar nu a confirmat faptul ca cererea mea a fost preluata.