avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 602 soluții astăzi
Forum Activitate SuceavaSimina

Activitate SuceavaSimina

Detin un telefon mobil pe care l-am cumparat in aprilie 2010 cu suma de 2299 lei si care a avut prima intare in garantie dupa prima luna de functionare. Au urmat apoi alte 3 intrari in garantie. A 5-a oara cand l-am prezentat la garantie si am cerut inlocuirea lui sau returnarea contravalorii. Dupa o vreme am primit rezolutia de anulare a garantiei pe motiv de "contacte umede si foarte mult praf". Asta in conditiile in care eu l-am predat la una din firmele din lista celor autorizate (de pe certificatul de garantie)- din orasul in care locuim. Telefonul a ajuns in service-ul din bucuresti si ei au dat aceasta rezolutie. In paralel eu am contactat firma care ne-a vandut telefonul. Aceasta firma este tot din Bucuresti dar noi am cumparat de la reprezentantul lor in Targu Mures (magazin care intre timp s-a inchis). Doamna de la firma vanzatoare mi-a comunicat ca are acceptul producatorului sa ne propuna un schimb cu un alt model de aparat deoarece cel pe care l-am cumparat noi nu se mai fabrica (s-a fabricat 2 ani?!). Eu am acceptat aceasta solutie dar culmea exact a doua zi m-a contactat din nou si mi-a spus ca firma care face service-ul a dat solutia de anulare a garantie din motivele mentionate mai sus. Eu i-am intrebat pe cei cu garantia cum pot dovedi ca umezeala de care spun ei nu a survenit iniperioada cat a stat telefonul la ei sau cat s-a "plimbat" din Tg. Mures in Bucuresti si in Bucuresti de la o firma la alta. Si mi-au propus o contraexpertiza la un alt laborator autorizat. Care sunt solutiile legale si pasii de urmat in acest caz? Eu m-am gandit intr-o prima faza sa ma adresez la OJPC Mures si mai departe in instanta daca va fi cazul. Ce sanse de inzanda am? Multumesc!