Va multumesc pentru raspuns, voi contacta si serviciul indicat din cadrul Primariei.
Cu facturile nu cred sa fie probleme. Daca nu ar fi platit o perioada mai indelungata cred ca ar fi sistate deja anumite servicii.
Principala problema este ca nu reusim sa scapam de acest administrator si abuzurile continua (ultima gaselnita: a aparut pe bloc o antena GSM si nimeni nu stie a cui e, cine a aprobat...). Oamenii sunt batrani, absolut pasivi din moment ce permit ca in fiecare luna sa fie la propriu jigniti sau se roaga de vecini sa le plateasca cheltuielile doar pentru a evita persoana.
Avantajul este ca acum avem o hotarare a adunarii generale, insa dorim sa actionam "curat" pentru ca daca vecinii sunt amenintati cu instanta, iar vor renunta si vom discuta peste inca 8 ani ca nu mai dorim sa avem treaba cu aceasta persoana. Deci, cum putem asigura o "concediere" incontestabila? Eu m-am gandit la formula "incetarea tuturor raporturilor contractuale" incepand cu data la care s-a stabilit in adunarea generala. Insa daca este vorba de un CIM nu se aplica regulile specifice -preaviz, forma scrisa etc.?
Avem nenumarate probleme cu actualul administrator (PFA) -ne impune contracte cu anumite firme, nu a predat niciodata o situatie finanaciara, discuta absolut jignitor cu proprietarii etc. etc.
In adunarea generala de acum doua luni i s-a pus in vedere ca se doreste incetarea activitatii acesteia (si aici este o problema: nu stim ce tip de contract are incheiat -de munca sau alta forma- pentru ca toate documentele le tine acasa, iar asociatia nu are acces la ele; in plus, presedintele care a incheiat contractul a decedat, deci ne e imposibil sa aflam ce tip de contract este incheiat pentru a determina ce formalitati de "concediere" se impun). Deja de doua luni ignora decizia adunarii generale...
Solutia la care m-am gandit este de a bloca accesul administratorului la conturile asociatiei si de a redirectiona facturile de utilitati la noul administrator. Credeti ca este o optiune buna? Daca da, cum putem face acest lucru. Daca nu, ce solutii vedeti dumneavoastra?
O alta chestiune: credeti ca informarea orala din adunarea generala asupra incetarii raporturilor este suficienta? Daca nu, cum putem proceda pentru a-i afla adresa si a-i expedia acasa o informare scrisa -registrul comertului, evidenta populatiei sau de unde?
Practic noi simtim ca nu putem face nimic: nu cunoastem adresa, tipul de contract, de la CEC ni s-a spus ca nu putem inchide conturile. Astfel, prin inertie, lucrurile continua de opt ani.
Va rog mult sa imi comunicati orice solutie vedeti.
Multumesc si imi cer scuze pentru intinderea mesajului.