avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1425 soluții astăzi
Forum Activitate mirceaione

Activitate mirceaione

Răspuns la discuția Declaratie unica de venit 2024.
Ramane totusi o intrebare: daca venitul din contractul cu firma nu se trece in DUV, de ce mai sunt atatea si atatea precizari si indicatii in mediul online si anaf, despre cum trebuie completate DUV in cazul unui contract intre persoane fizice si firme ?
Declaratie unica de venit 2024.
In anul 2024 am avut 2 contracte de inchiriere cu persoane fizice, exprimate in euro, pentru care am depus in termen legal DUV.
In luna iunie, unul din contracte a fost reziliat deoarece chiriasul a plecat, si am incheiat un alt contract incepand cu 1 iulie cu o firma, chiria exprimata in lei.
In declaratia rectificativa pe care trebuie sa o depun acum, ca urmare a rezilierii unuia dintre contractele cu persoana fizica si a incheierii unui nou contract cu firma, mai este necesar sa trec in DUV si venitul din contractul cu firma, avand in vedere ca retinerea impozitului se face la sursa ?
Multumesc mult pentru raspuns. Stiu ca exista formularul C 168 la ANAF special pentru modificare-incetare contract inchiriere, dar formularul nu solicita semnatura chiriasului. In plus, daca voi lua alt chirias luna viitoare, trebuie iarasi sa depun formularul si sa refac declaratia unica de venit ?
Chiriasul meu vrea sa plece mai devreme cu 6 luni decat prevede contractul de inchiriere, iar eu am fost de acord. Intrebarea este ce trebuie sa fac eu ca proprietar ca sa fiu in regula cu ANAFUL ? Trebuie sa depun un document de incetare a contractului, sau sa refac declaratia unica de venit ?
Mai avocatnet.ro =apa de ploaie=o sa fac misto de voi pana cand imi veti raspunde de ce trebuie copie legalizata dupa imputernicire ! Sunteti atat de ineficienti si defazati incat nu stiu cum va mai suporta internetul !
cred ca si voi sunteti off !
M-am lamurit si cu acest avocatnet ! E un fel de apa de ploaie,pentru ca nimeni nu-mi poate spune de ce este nevoie de legalizarea unei copii dupa imputernicire !
Vad ca nimeni nu-mi poate raspunde,si banuiesc de ce ! Fiindca este intr-adevar o aberatie aceasta prevedere a Noului cod fiscal,dar nimeni nu vrea sa recunoasca,nici macar acesti consultanti de la avocat.net,Pacat de timpul pierdut pe acest forum.
Recent fiica mea a cumparat un apartament in Brasov si am facut o imputernicire pe numele meu in calitate de tata,pentru a inregistra acest apartament la Directia Fiscala Brasov si furnizorii de utilitati.
Astazi cand am fost la Dir.fiscala mi s-a cerut printre alte documente originalul acestei imputerniciri sau o copie legalizata dupa aceasta imputernicire !
Intrebarea mea este,avand in vedere ca nu sunt de acord sa dau originalul imputernicirii(am un singur exemplar), de ce este necesara o copie legalizata dupa imputernicire,avand in vedere ca eu am prezentat o copie simpla la xerox si originalul pentru confruntare !
Stiu ca Normele de aplicare ale Noului Cod Fiscal la art.18 prevad acest lucru,dar care este explicatia si logica ?
Mi se pare o aberatie sa ceri copie legalizata dupa un act legalizat !!!
Va multumesc acelora care imi pot da un raspuns la aceasta problema care ma framanta si ma irita,si la care nimeni n-a putut sa-mi raspunda cat da cat logic !
Daca Primaria nu comunica contribuabilului decizia de impunere,iar acesta se afla de exemplu pentru 9 luni plecat din tara,cum afla contribuabilul ce si cat are de platit ?