Am un proces cu un furnizor de internet, care a pornit de la faptul ca furnizorul meu de internet nu mi-a oferit serviciile de internet contractate (serviciul nu a fost functional, existand intreruperi constante si nici viteza nu a fost cea promisa prin contract), ca urmare am trimis o notificare prin care am solicitat rezilierea contactului in conformitate cu prevederile contractuale la sfarsitul lui aprilie 2010. La aceeasi data am incheiat un alt contract cu un alt furnizor. Furnizorul initial a emis o factura aferenta lunii mai si a solicitat sa o platesc. S-a ajuns la proces avand in vedere faptul ca nu am fost de acord sa platesc aceasta suma. In fata instantei am invocat exceptia de neexecutare si am depus contractul incheiat cu noul furnizor ca dovada a faptului ca nu am mai beneficiat in luna mai de serviciile primului furnizor. Instanta a respins exceptia invocata de catre mine si m-a obligat sa platesc.
As dori sa fac apel. Ce probe as putea sa mai aduc sau sa solicit?
M-am gandit sa cer predarea de catre furnizor al rapoartelor la depunerea carora este obligat fiecare furnizor de internet la ANRC(acum ANCOM) cu privire la parametrii afarenti indicatorilor de calitate a furnizarii serviciilor in baza Deciziei nr. 138/2002 emis de ANRC.
Avand in vedere ca acel contract a fost incheiat intre doua persoane juridice nu pot sa merg pe protectia consumatorului.