Sa inteleg ca un reg.unic de control il iau de la finantele unde am sediul social si celalalt il iau din orasul de imi fac punctul de lucru. Ce acte ar mai trebui sa le am in permanenta la sediul social?
Mutumesc pentru raspuns, sa inteleg ca eu trebuie sa am 2 registre unic de control. Unul trebuie sa fie in permanenta la sediul social?Si daca da eu de unde le iau, tin sa precizez ca sediul social este intr-un judet, iar punctul de lucru in alt judet.
Buna ziua, cod caen 9602, deocamdata o sa lucrez doar eu, pentru ca sunt la inceput dar poate pe viitor nu se stie.De aceea am optat pentru I.I. si nu pentri P.F.A. Cei de la Reg.Comertului mi-au spus ca atunci cand o sa merg la finante, cu altele de la ei, o sa pot opta pentru plata TVA-ului sau nu. Va rog sa ma sfatuiti cum ar fi mai indicat.Multumesc
Buna ziua, acum depun actele pentru infiintarea unei I.I.,precizez ca sediul social este intr-un judet, iar punctul de lucru in alt judet. As vrea sa stiu de cate registre as avea nevoie pentru evidenta contabila. Din cate am inteles nu este obligatoriu sa imi angajez contabil,pot sa imi tin singura evidenta contabila.Multumesc