Buna ziua, acum depun actele pentru infiintarea unei I.I.,precizez ca sediul social este intr-un judet, iar punctul de lucru in alt judet. As vrea sa stiu de cate registre as avea nevoie pentru evidenta contabila. Din cate am inteles nu este obligatoriu sa imi angajez contabil,pot sa imi tin singura evidenta contabila.Multumesc
Buna ziua, cod caen 9602, deocamdata o sa lucrez doar eu, pentru ca sunt la inceput dar poate pe viitor nu se stie.De aceea am optat pentru I.I. si nu pentri P.F.A. Cei de la Reg.Comertului mi-au spus ca atunci cand o sa merg la finante, cu altele de la ei, o sa pot opta pentru plata TVA-ului sau nu. Va rog sa ma sfatuiti cum ar fi mai indicat.Multumesc
Registru jurnal de incasari si plati, registrul inventar si jurnale de tva (vanzari si cumparari)
Registrul unic de control este necesar atat la sediu, cat si la punctul de lucru.
Daca estimati ca veti depasi cifra de afaceri de 35000 euro/an, va sfatuiesc sa va inregistrati de pe acum platitor de tva. Daca nu, este mai bine sa fiti neplatitor, mai ales pt ca vreti sa va tineti singur evidenta contabila
Mutumesc pentru raspuns, sa inteleg ca eu trebuie sa am 2 registre unic de control. Unul trebuie sa fie in permanenta la sediul social?Si daca da eu de unde le iau, tin sa precizez ca sediul social este intr-un judet, iar punctul de lucru in alt judet.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.