Cu brokerul am tinut legatura, l-am informat de eveniment, am mai vb la tel. si a mai trimis niste acte la inspector( brokerul este in Iasi, evenimentul si dosarul de dauna in Deva), insa din momentul in care l-am anuntat ca sunt probleme cu polita nu a mai binevoit sa raspunda la telefoane sau Emailuri. Dovada de lipsa de profesionalism! Din pacate pe cale amiabila nu se mai poate rezolva, asa ca vom merge in instanta - am inceput deja demersurile necesare - atat pentru recuperarea masinii din service cat si pentru sanctionarea brokerului si inspectorului. Pacat ca nu constientizeaza si nu-si asuma raspunderea asupra faptelor sale!
Avocatul mi-a spus ca service-ul nu are dreptul legal sa-mi retina auto in service cf. Art.213 din CP.Am sa merg astazi la service sa incerc sa-l iau pe acest motiv.Ar putea ei sa ma dea in jedacata deoarece am ridicat masina si nu am achitat, chiar daca nu este scris nicaieri asa ceva? Cine credeti ca e cel mai vinovat si cine ar trebui sa plateasca? Asiguratorul sau brokerul?
Nu sunt anumiti pasi de urmat in caz de dauna, intai sa analizezez dosarul si apoi sa dea verde sa intre masina in service?
Multumesc!
Buna ziua! Am o polita Casco incheiata la un broker de 1,4 ani cu plata ratelor lunar. Nu mi s-a inmanat pachetul complet( conditii, etc) doar polita casco.Brokerul mi-a spus ca perioada de gratie este de 15 zile, eu platind aproape lunar in acele zile.Ulterior am aflat ca perioada este de 10 zile. In oct.am avut o dauna minora, am mers la Asigurator, am deschis dosar de dauna pe 18.10 si pe 20-21 am fost sunata de service-ul auto sa duc masinaNu am reusit sa duc masina in service decat pe 01.11.La deschiderea dosarului inspectorul de daune a sesizat ca este ceva in neregula cu plata ratelor si automat cu valabilitatea politei, dar am spus ca-i va trimite brokerul toate platile efectuate, ceea ce a si facut. Pe data de 03.11 m-a sunat sercice-ul sa-mi spuna ca masina este gata, insa trebuie sa achit eu deoarece nu au accept de plata de la Asigurator.Motivul: polita nu este valabila deoarece, chiar daca au fost achitate ratele lunar nu exista inspectia de risc la masina, inspectie ce trebuia facuta de broker de fiecare data cand se depasea acea perioada de gratie.Dl.inspector a stiu clar ca polita nu este valabila si ca nu se pot face reparatiile pe Casco din data de 21.10 , cu mult inainte de a-mi duce efectiv masina la reparat, insa nu s-a sinchisit sa ma anunte sau sa anunte service-ul cu atat mai mult cu cat au biroul in interiorul service-ului. Parerea mea este ca o data este vinovat brokerul ca nu a facut acea inspectie de risc obligatorie, si pentru care nu e valabila polita mea, a doua oara e vinovat inspectorul ca desi stia ca nu se poate face reparatia masinii pe casco nu m-a anuntat si apoi eu ca nu am fost atenta, nu am cerut conditii ci am mers pe vorbe si incredere.Ce pot face eu acum sa-mi pot ridica masina sin service fara a plati acea reparatie din buzunar?Multumesc!