Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Am avut o tamponare usoara in Budapesta, eu fiind de vina. Am dat cu spatele si am lovit usor masina din spate. am verificat impreuna cu cealalta persoana masinile, la mine putin indoita bara din spate, la el nu se vedea nici o stricaciune. l-am intrebat cum procedam mai departe, i-am zis sa rezolvam cu asigurarea dar a zis ca e ok din moment ce nu are nici o zgarietura pe bara. ne-am urcat amandoi in masini si am plecat. dar dupa 10 m a inceput sa ma claxoneze sa ma opresc sa-mi ceara date de contact. i-am dat nume, adresa si numar de telefon si atat. am venit inapoi in romania, si dupa 3 zile ma suna ca a fost la service si ca trebuie sa-i platesc reparatii de vreo 250 de euro. ce ar trebui sa fac ? nu vreau sa platesc, de aia am RCA si carte verde.