avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 801 soluții astăzi
Forum Activitate raduiulian

Activitate raduiulian

Va multumesc mult pentru raspunsuri !
Nu am semnat nici un fel de act aditional la CIM. Am fost la director, am discutat, parea ca a inteles (acum 3 saptamani), era si persoana de la RU de fata, dar a ramas tot cum au facut. Azi am primit "fluturasul".
Va multumesc! Care este baza legala pentru a face o notificare catre angajator, mai intai, va rog?
Buna ziua,
Lucrez la o institut de cercetare bugetar unde se aplica pentru salarizare grilele din Legea 153/2017. Sunt, de peste 10 ani, cu norma partiala, 6 ore din 8/zi. Pana in acest an, salariul de incadrare era cel pentru norma intreaga, adica un tarif orar raportat la norma intreaga. dar, in CM se specifica faptul ca lucrez cu norma partiala. De vreo 3 luni mi s-a spus de la RU ca nu a fost in regula vechiul CM (intre timp a venit un nou director) si mi-au modificat salariul de incadrare la 3/4 din cel pentru norma intreaga. Adica un at tarif orar. Justificand acest lucru ca lucrez numai 120 ore/luna. Inca nu mi-au dat nici un fel de act aditional la CM, doar pe fluturasul de salariu este modificata suma, la categoria "salariu incadrare". S-a procedat legal?
In legatura cu terenul, este vorba despre bloc de locuinte care include in proprietate si teren, cu suprafete aferente apartamentelor in indiviziune.
Multumesc foarte mult!
Buna ziua,
1. Care sunt toate actele necesare pentru achizitia unui imobil aflat in proprietatea unei banci, fost sediu de sucursala/apartament in proprietate? Pentru transferul dreptului de proprietate catre persoana fizica, urmand ca ulterior sa se infiinteze firma sau punct de lucru pentru firma in acel imobil.
2. Mi s-a spus ca se emite factura. Este suficient, sau trebuie neaparat si contract de vanzare-cumparare prin notariat?
3. Ce fel de acte trebuie sa prezinte obligatoriu banca pentru a demonstra faptul ca imobilul scos la vanzare este liber de sarcini?
Buna ziua,
1. Care sunt toate actele necesare pentru achizitia unui imobil aflat in proprietatea unei banci, fost sediu de sucursala? Pentru transferul dreptului de proprietate catre persoana fizica, urmand ca ulterior sa se infiinteze firma sau punct de lucru pentru firma in acel imobil.
2. Mi s-a spus ca se emite factura. Este suficient, sau trebuie neaparat si contract de vanzare-cumparare prin notariat?
Multumesc foarte mult pentru raspuns ! Toate cele bune !
Buna ziua,

V-as ruga sa ma lamuriti asupra urmatoarei chestiuni. Cineva (din institutie bugetara) avea in luna decembrie 2015 salariul minim pe economie, adica 1.050 lei. In ianuarie 2016 a beneficiat de majorarea bugetara salariala generala de 10%, aplicabila pentru salariul pe care il avea, cu incepere din luna decembrie (1.050+105=1.155 lei). Ulterior, in mai 2016, salariul minim pe economie a devenit 1.250 lei si s-a facut anexa la CIM in consecinta (adica salariul de incadrare a devenit 1.250 lei). In aceasta situatie persoana respectiva
are dreptul si la marirea de 10% calculata la noul salariu, incepand cu
luna mai 2016 (adica 1.250+125=1.375 lei), sau ramane la salariul de 1.250 lei ?
Răspuns la discuția Negatie mostenitori - terenuri
Au facut succesiunea. Ei nici nu platesc vreun fel de impozit pe acele terenuri, mai ales ca, asa cum am mentionat, tatal lor a vandut din loturi unor rude (exista acte doveditoare care s-au inregistrat la primarie) care, acum le stapanesc si platesc impozit pe ele.

Multumesc foarte mult pentru raspuns !