avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 826 soluții astăzi
Forum Activitate igniter

Activitate igniter

Buna,
Anul trecut am incercat sa ma fac si eu PFA si a trebuit sa merg la administrator si la vecini pentru semnaturi. Intre timp m-am razgandit si nu mi-am mai infiintat PFA-ul.
Recent mi-am infiintat SRL, in apartamentul unde domiciliez si am reluat povestea cu umblatul pe la vecini.
Dupa toata experienta asta pot sa-ti recomand sa te duci cu minim 3 semnaturi, de preferat la vecinii care sunt si proprietari, iar la chiriasi doar daca stii ca au contract de inchiriere. In general se cer semnaturile vecinilor afectati direct (2 vertical/2 orizontal). Eu am dus 3 orizontal si 1 vertical si a fost in regula. Nu cred ca sta nimeni sa verifice. Important e sa ai semnatura/stampila administratorului.

Daca nu primeam acordul vecinilor/administratiei eram pregatit sa-mi inchiriez sediu social in cabinetul unui avocat.

Iti urez mult noroc,
Stefan
fat frumos a scris:

annajanette a scris:

sunt neplatitor de tva, nu am salariati, nu am inregistrat inca activitate comerciala, am optat ptr impozit pe profit


Declaratia 101 privind impozitul pe profit
- termen de depunere - 25.02.2012; sau
- termen de depunere - 25.04.2012, cu conditia ca pana pe data de 25.01.2012 sa depuneti declaratia 100

Declaratia 392 - termen de depunere 25.02.2012

In cazul in care nu veti desfasura activitate pana la sfarsitul anului 2011 - Declaratia ca nu ati desfasurat activitate de la infiintare - termen de depunere 25.02.2012

In cazul in care veti desfasura activitate pana la sfarsitul anului - se depune bilant - termen de depunere - 150 zile de la inceputul anului - 29.05.2012

Declaratia 100 - nu se depune pana la data de 25.01.2012, decat in cazul in care l-am metionat mai sus (la declaratia 101) - se va depune in schimb trimestrial, la urmatoarele termene - 25.04.2012 (pentru trimestrul I/2012); 25.07.2012 (pentru trimestrul II/2012) si 25.10.2012 (pentru trimestrul III/2012).

Asa cum a spus si colega @T.LUMINITA, trebuie sa achizitionati Registrul Unic de Control si Registrul de Evidenta Fiscala.


Buna ziua,

Sunt exact in aceeasi situatie ca annajanette. Firma a fost infiintata pe 30.11.2011.
Pana acum nu am avut activitate, in sensul ca nu am emis nicio factura si nu am incasat niciun ban, doar am avut cheltuieli pentru infiintarea firmei (taxe ONRC, executie stampile, consultanta etc). Intrebarea mea este - se considera activitate? Trebuie depus si bilantul sau sunt suficiente declaratiile 100/101/392 si declaratia cum ca nu am desfasurat activitate de la infiintare.

Multumesc anticipat,
Stefan Taranu