dupa cum ati spus nu cred ca este o cerere pana la urma caci nu mi s-a dat nr de inregistrare, dar in baza lor de date figurez ca in data X am sunat si am specificat ca nu mai vreau sa am abonament la ei. totusi fiind o instiintare ca nu vreau sa mi se prelungeasca contractul nu inteleg de ce s-a actionat impotriva vointei mele! ce as putea face?
buna ziua. am incercat sa rezolv o problema, cu calm, dar vad ca nu e poate. Acum doi ani mi-am facut un abonament la internet la o firma in urma caruia am primit un modem (cadou sau la pret redus, nu-mi mai aduc aminte). perioada contractuala urma sa expire prin octombrie asa ca merg la shop pt a face o cerere de reziliere (merg cu vreo 2 saptamani inainte de data expirarii) . de acolo imi zice sa sun la bucuresti. sun, mi se inregistreaza cererea si mi se spune ca voi fi contactat in 10 zile (nu am fost sunat). in zilele urmatoare observ ca netul nu mai functioneaza si am presupus ca s-a rezolvat cu rezilierea. toate bune si frumoase pana cand sunt sunat, dupa 2 luni, de la o firma de recuperari cum ca am facturi neplatite la ei. nu am reusit sa ma inteleg cu nici un angajat orange, nu inteleg de ce mi s-a prelungit contractul si in plus de ce am de platit facturi pana prin ianuarie pt a incerca sa fac din nou rezilierea... va rog sa ma ajutati.