Buna ziua , rog pe cineva din domeniul juridic daca e posibil sa raspunda la o intrebare legata de angajarea unui absolvent. Doresc sa angajez o absolventa de postliceal al promotiei 2016 ( diploma de licenta obtinuta in august 2016) , incepand cu 1 iulie 2017. Persoana respectiva este in prezent in somaj , a avut un contract de munca pe durata determinata pana in noiembrie 2014 , urmata de cateva luni de somaj care a fost suspendat in 2015 de concediu cu indemnizatia pe perioada de 2 ani pentru cresterea copilului pana in februarie 2017.Din februarie 2017 persoanei i se prelungeste somajul care i-a mai ramas pana in august . Nu este inregistrata la ITM ca si absolventa . Functionarii de la agentia pt somaj dau raspunsuri imprecise ( unii spun ca da , altii ba) .Ma refer aici la faptul daca e sau nu posibil sa primesc subventia de 900 lei pt ca angajez o absolventa pe durata nedeterminata pe un post nou creat. Multumesc !
Buna ziua , doresc sa pun si eu o intrebare . Sunt medic de familie si am angajate doua asistente medicale pe durata nedeterminata , una din asistente isi va inceta contractul de munca prin acordul partilor in curand. Intrebarea e daca postul eliberat trebuie anuntat la ITM ca fiind vacant ? as dori sa desfiintez acest post , cum se procedeaza? Multumesc .